Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی افشاری، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرزگفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل که موجب سوء استفاده برخی افراد سودجو از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ‌ها وگاراژ‌ها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور مبارزه جدی با عوامل ایجاد تشنج در بازار خودرو، طرح مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی محل احتکار تعداد زیادی صفر و کار نکرده را که در پارکینگ یک واحد مسکونی در منطقه دولت آباد کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی به همراه ماموران تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

افشاری گفت: در بازرسی از پارکینگ‌های مورد نظر ۲۹ دستگاه خودروی صفر احتکار شده به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف شد.

او با بیان این که ارزش خودرو‌های احتکاری کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو‌های توقیفی شامل: یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه تیبا، یک دستگاه پژو ۴۰۵، ۳ دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک، ۷ دستگاه پراید، ۵ دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه پژو ۲۰۶، یک دستگاه اچ سی کراس، یک دستگاه نیسان وانت، یک دستگاه تندر ۹۰، ۳ دستگاه دنا و یک دستگاه چانگان است که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضائی مجتمع پلمب و مالک خودرو‌ها دستگیر شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی  البرز در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام / ر. خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف سرقت سرقت خودرو احتکار کالا پلیس امنیت اقتصادی دستگاه پژو یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز