Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@13:20:56 GMT

مینیسک محمد انصاری سالم است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۰۹۷۵

مینیسک محمد انصاری سالم است

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس از زانوی مصدوم خود تصویربرداری کرد.

 قدس آنلاین: محمد انصاری که هفته گذشته به دلیل برخورد با سیامک نعمتی هنگام تمرین درون تیمی پرسپولیس دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانوی شده بود امروز برای انجام MRI عازم بیمارستان شد.

در تصویربرداری صورت گرفته از زانوی آسیب دیده مدافع سرخپوشان، مینیسک او بطور کامل سالم است اما همچنان وضعیت رباط صلیبی داخلی او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو انصاری عصر امروز همراه با فیزیوتراپ تیم به مطب دکتر کیهانی مراجعه کرده تا متخصص ارتوپدی کشور که ورزشکاران حرفه ای زیادی را معاینه و جراحی می‌کند نظر نهایی خود را در خصوص مصدومیت او اعلام کند.

محمد انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید مطلب فوق از اشتیاق خود برای بازگشت زودهنگام به تمرینات این تیم صحبت کرد و گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم آسیب دیدگی زانوی پایم ختم به خیر شود و بتوانم خیلی زود محبت آنها را که در دو روز گذشته با تماس و پیام های خود من را شرمنده کرده اند جبران کنم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!

به گزارش "ورزش سه"، جراردو ماستراندرا، قاضی ورزشی سری A، امروز پس از تحقیقات دادستانی در مورد پرونده آچربی و ژسوس، رأی نهایی را صادر کرد. هر دو بازیکن جمعه هفته گذشته به‌عنوان بخشی از پروسه پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند.

در ۱۷ مارس و در جریان تساوی ۱-۱ اینتر برابر ناپولی، ژوان ژسوس ادعا کرد که آچربی به او توهین نژادپرستانه کرده است. مدافع ایتالیایی در همان زمان از او عذرخواهی کرده بود اما یک روز پس از بازی همه ادعاهای مربوط به نژادپرستی را رد کرد.
در سمت دیگر ژسوس مدعی شده بود که آچربی در زمین به او گفته است «برو سیاهپوست، تو فقط یک سیاهپوستی

تحقیقات دادستانی ایتالیا در این مورد تا امروز ادامه داشت تا اینکه ماستراندرا امروز تایید کرد آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شده است و خبری از محرومیت ۱۰ جلسه‌ای و جریمه برای مدافع اینتر نخواهد بود زیرا شواهدی برای تایید روایت مدافع ناپولی وجود ندارد.

گزارش‌های اخیر حاکی از این بود که اینتر هم از وضعیت آچربی خشمگین است و قصد دارد در صورت محرومیت ۱۰ جلسه‌ای، با او به‌طور جداگانه برخورد کند و حتی در پایان فصل او را بفروشد اما اکنون با این حکم شرایط برای آچربی بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • «بهروز واحدی»؛ اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • ثبت آبی‌ترین آسمان در بجنورد/ شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق