Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:43:30 GMT

دستگیری متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۰۱۰

دستگیری متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت : یک دستگاه خودروی پژو پارس که به طرز مشکوکی در حومه شهر شیراز در حال تردد بود توسط مامورین انتظامی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  علی مبشری اظهارداشت : مامورین طی بازرسی از این خودرو تعداد زیادی لوازم یدکی خارجی را کشف که با توجه به عدم ارائه برگ سبز گمرکی از جانب سرنشینان پژو ، محموله به ظن قاچاق توقیف و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مبشری از ارجاع پرونده به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود : متهم پرونده طی بازجویی های اولیه اعتراف کرد که لوازم یدکی مکشوفه را به طور غیرقانونی وارد کشور کرده و از بند گناوه به سمت شیراز در حال حرکت بوده که توسط مامورین شناسایی و بازداشت شده است. مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به محرز شدن تخلف متهم اضافه کرد : نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه یک میلیارد و 390 میلیون ریالی متهم صادر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ولی اله درستی مطلق گفت: پرونده نگهداری 10 دستگاه ماینر قاچاق در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت سه میلیارد و 130 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.
درستی مطلق گفت: ماموران شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شیراز گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.
ماینر یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که معامله آن در سایت های مختلف انجام شده و تبلبغ آن، هم به صورت قانونی و هم غیر قانونی وجود دارد.
اگر شخص وارد کننده ماینر بدون داشتن مجوز گمرک و اداره کل صنعت، معدن و تجارت، ارز دیجیتال استخراج کند، به عنوان مرتکب جرم مورد تعقیب و پیگیری قرار میگیرد.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق