Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:00:43 GMT

قدرت آمریکا رو به افول است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۰۲۴

قدرت آمریکا رو به افول است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اوج گیری نشانه های فروپاشی آمریکا، بعید نیست دلباختگان غرب جسد متعفن گوساله کدخدا  را هم بپرستند.

وی با  اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا اظهار داشت: آمریکا با توجه به آن ظاهر آراسته ای که از خودش تاکنون نشان داده، در اولین قدم های بحرانی که به جامعه کشیده شد، مجبور به نمایش حقیقت خودش شده و به تعبیر مقام معظم رهبری لجن ته حوض نمایان گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: بعد از فرو پاشی اتحادیه جماهیر شوروی، عده ای آمریکا را تفکر بی رقیب دانسته و آنرا امپراطوری و کدخدای دهکده جهانی قلمداد می کردند.

نظامی که لاجرم  همه باید به آن تن دهند؛ آن عده هنوز با اینکه نشانه های از بین رفتن تفکر آمریکا در جهان نمایان شده است به پیروزی جریان الهی و اسلامی تن نمی دهند.

وی با بیان اینکه هیچ بعید نیست غرب کعبه آمال دیگری را بزرگ کرده تا انسان و انسانیت به این حقیقت نرسد، افزود: تنها راه رسیدن به آرامش و آسایش دنیا و آخرت، اطاعت محض از خداوند متعال و دوری از فحشا، فساد، تبعیض، حق خوری، ظلم و مراجعت به ارزش های اسلامی و انسانی است  که الا ولابد دنیا به غیر از مراجعت به آموزه های دینی نمی توانند روی آرامش را ببیند.

ولایی برحق، بر نفی تفکر کدخدایی عالم و معرفی مزایای نقشه راه اسلام و الهی را اولین قدم جبهه حزب الله و مقاومت دانست و گفت: در صورت عدم معرفی جریان توحیدی در عالم این احتمال وجود دارد که جنس های بنجلی مانند کمونیست، خود را برای عرضه و جمع کردن مشتری در اقصی نقاط جهان معرفی و تحمیل نماید.

به امید روزی که بستر  ظهور بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه و تفکر ناب توحیدی و ولائی بر عالم حکم فرما شود.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز ایالات متحده آمریکا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت نظامی ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت – در نشست تبیین منطقه مقاومت که با حضور معاون اجرایی سپاه استان زنجان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را در ابعاد مختلف برای جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران به عنوان کشور تأمین‌کننده منافع ملی از هر جهت بی‌نظیر و بی‌مانند است، یادآور شد: منافع ملی هر کشوری قدرت و قوت آن کشور محسوب می‌شود و این دو مؤلفه با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد، قدرت کشورها ناظر بر توانمندی‌های جهانی و قوت هر کشوری ناظر به توانمندی داخلی آن کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه ایران همواره به توانمندی و قدرت جهانی خود تاکید دارد اما بسیاری از کشورها قدرت ایران را باور نداشتند، گفت: عملیات وعده صادق بر قدرت ایران در جهان صحه گذاشت و امروز جهانیان، ایران را به عنوان یک قدرت بین‌المللی می‌شناسند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه حتی تحلیل رسانه‌های معاند نیز بعد از این عملیات قدرت ایران را به جهان مخابره کرد، گفت: قوت جوامع به نیروهای انسانی توانمند آن کشور باز می‌گردد و کشورها با تکیه به نیروی انسانی خود منافع ملی را تأمین می‌کنند و در ایران نیز وجود سرمایه‌های ارزشمندی چون سردار شهید تهرانی‌مقدم و شهدای هسته‌ای نشان از قدرت ایران در عرصه تکنولوژی و فناوری دارد.

محمد فروزنده معاون اجرایی سپاه استان زنجان نیز در سخنانی به تشریح ابعاد یهودشناسی، فلسطین‌شناسی و رابطه ایران و یهود پرداخت و گفت: عملیات «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ مشروع به حملات اسرائیل غاصب، نمایش توانمندی‌های دفاعی ایران اسلامی در سطح جهان بود البته بخش کوچکی از توان نظامی ما در این عملیات نشان داده شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد اما رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما که به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله خاک کشورمان است، حمله و تجاوز کرد.

معاون اجرایی سپاه استان زنجان اظهار کرد: رهبر و ولی فقیه ما در جهان به مردم وعده داد که اسرائیل باید تنبیه شود، پس عملیات موشکی ایران به پایگاه و فرودگاه نظامی اسرائیل دفاع و پاسخ مشروع به اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم بود.

فروزنده ادامه داد: زمانی که عملیات وعده صادق آغاز شد، ۲۰ کشور با سامانه پدافندی خود نتوانستند کاری از پیش ببرند و نقطه قوت این عملیات اعلام صریح ایران بر آغاز این عملیات بود، ایران در این عملیات اصل غافلگیری در جنگ را نادیده گرفت و با اعلام قبلی عملیات را آغاز کرد.

کد خبر 747782

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است