Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@11:50:52 GMT

ماجرای دعوای اینستاگرامی ساسی مانکن و احسان علیخانی +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۱۵۴

ماجرای دعوای اینستاگرامی ساسی مانکن و احسان علیخانی +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

هفته گذشته و در برنامه عصر جدید اجرای مبین درپور فرزند استاد آواز خراسان نورمحمد درپور را شاهد بودیم که در حین این اجرای احسان علیخانی به ساسی مانکن خواننده پرحاشیه لس آنجلسی کنایه زد که با واکنش تند ساسی مواجه شد.

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنایه‌ی احسان علیخانی مجری برنامه استعداد یابی عصر جدید به آهنگ دکتر ساسی، واکنش تند این خواننده را در پی داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ساسی در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

“احسان علیخانی” و موسسه مالی ثامن الحجج؛ ماجرا چه بود؟

 

در تیرماه ۹۷ در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام‌های «م – م» و «ا – ع» نیز اسم برده شد که سریعا افکار را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی می‌کرد.

اطلاعات در باره موسسه "ثامن الحجج"

انتشار اطلاعاتی درباره موسسات مالی و اعتباری غیرقانونی «ثامن الحجج» و به میان کشیده شدن نام برخی چهره‌های مشهور، حواشی فراوان و واکنش برخی از این اشخاص که اگرچه نام‌شان در این گزارش‌ها به صراحت مطرح نشده بود، اما افکارعمومی تشخیص داده بودند که پای آن‌ها در میان است، را در پی داشت. احسان علیخانی چندین سال پیاپی در تمامی برنامه‌های پربیننده مناسبتی که برای تلویزیون ساخت، هزینه‌های برنامه‌اش را با تکیه بر همین موسسات مالی و اعتباری به عنوان اسپانسر تامین کرد.

 

پنج ماه بعد از اعلام رسمی غیرقانونی بودنِ موسسه ثامن الحجج در آبان ۱۳۹۳، برنامه تحویل سال ۱۳۹۴ شبکه سوم سیما تحت عنوان «بهارنارنج» با تهیه کنندگی و اجرای علیخانی به مدت هشت ساعت پخش شد و این بار به جای تبلیغ مستقیم ثامن الحجج، باشگاه فرهنگی و ورزشی ثامن الحجج تبلیغ شد!

در این برنامه بار‌ها از ابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه ثامن الحجج با عنوان دکتر تقدیر به عمل آمد؛ دکتری که اکنون مشخص شده یک دیپلمه با سوابق مالی سیاه است. ظاهراً در نامه رئیس بانک مرکزی به صراحت اشاره نشده بوده که زیرمجموعه‌های این موسسات مالی و اعتباری نباید تبلیغ شوند و از همین امکان برای تبلیغ غیرمستقیم ثامن الحجج استفاده شد.

تبلیغات مؤسسات بدون مجوز

در ادامه و در برنامه ماه عسل سال ۱۳۹۴ نیز شاهد تکرار استفاده از این روش بودیم که باز هم اعتراض برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را در پی داشت. در گزارش تسنیم در ۴ تیر ۱۳۹۴ درباره این روند آمده است: «در برنامه مذکور این مؤسسه برای اینکه بتواند دستور بانک مرکزی مبنی بر عدم تبلیغات مؤسسات بدون مجوز را دور بزند، با نام باشگاه فرهنگی و ورزشی ثامن الحجج اسپانسر شد و امسال نیز با توسل به همین شیوه به‌عنوان یکی از اسپانسر‌های اصلی برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما فعالیت می‌کند.» و واکنش مسئولان به این گزارش‌ها که کار را به اینجا رساند، جز سکوت چه بود؟

بنابراین علیخانی و همراهانش در صداوسیما دست کم برای دوره‌ای با وجود غیرقانونی اعلام شدن این مجموعه، به تبلیغ‌شان پرداخته‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ساسی مانکن احسان علیخانی برنامه عصر جدید موسیقی موسسه ثامن الحجج احسان علیخانی ثامن الحجج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و دبیر کمیته جامعه، زن و خانواده در حاشیه برگزاری پنجمین جلسه برش استانی مهندسی فرهنگی کشور گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای افزایش سطح نشاط اجتماعی در سند برش استانی مهندسی فرهنگی کشور به ویژه در مباحثی مانند ازدواج، کاهش طلاق، فرزندآوری و افزایش مهارت‌های زندگی تدارک دیده شده است.

علیخانی افزود: سبک زندگی ایرانی - اسلامی بین خانواده‌های زیادی در قزوین وجود دارد، چراکه خانواده‌های معتقد و متقید زیادی در این استان زندگی می‌کنند، اما با این وجود همچنان نیازمند همت مضاعف در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی ایرانی - اسلامی بایستی در قزوین نهادینه شود، تصریح کرد: جمع بندی آسیب‌های اجتماعی به ما نشان داد که این سبک از زندگی بین خانواده‌ها تا حدودی ضعیف شده است.

علیخانی در رابطه با طرح استانی برش مهندسی فرهنگی کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه کار‌های پراکنده‌ای در حوزه مسایل فرهنگی - اجتماعی صورت می‌گیرد، تاکید مقام معظم رهبری همواره بر این بوده تا نقشه‌ای تدوین شود که بتوانیم راهبرد‌های اساسی کشور را در این حوزه پیگیری و به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: نقشه ملی متفاوت است و مقرر شده تا برش‌های استانی براساس زیست بوم هر استانی نوشته شود تا مسایل و اولویت‌های هر منطقه براساس تشخیص کارشناسان همان استان برنامه ریزی شود.

علیخانی با اشاره به اینکه دبیر کمیته اجتماعی زنان و خانواده برعهده دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است، اظهار کرد: با همراهی دستگاه‌های فعال عضو کمیته استان، مسایل این حوزه بررسی و پنج اولویت اصلی در این حوزه مطرح شد و در ادامه نیز نظر و راهکار‌هایی نیز توسط کارشناسان میدانی ارایه گردید.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه جمع بندی راهکار‌های این پنج کمیته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، افزود: با تدوین این سند می‌شود در سطح دستگاه‌های اجرایی استان به صورت یکپارچه عمل کرد و از کار‌های پراکنده و جزیره‌ای جلوگیری کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به مساجد و کودکستان‌ها به عنوان ۲ محور مهم مورد توجه این کمیته، توضیح داد: ساماندهی مساجد جزو موارد دیگری هستند که باید به آن توجه شود و همچنین کودکان زیر هفت سال که تاثیر پذیری زیادی در این سن دارند و تاکنون توجه به آنان مغفول مانده هم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علیخانی ابراز امیدواری کرد که برای بسیاری موارد دیگر با برنامه ریزی بتوانیم اقداماتی انجام دهیم تا در شورای برنامه ریزی استان و سازمان برنامه و بودجه به نتیجه برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند