Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ فرشاد مقیمی امروز در حاشیه مراسم دور اول پیش‌فروش فوق‌العاده خودرو به روش قرعه‌کشی بیان کرد: خوشبختانه قرعه‌کشی امروز خودرو با موفقیت انجام شد و ایران‌خودرو نیز سریعا اسامی برندگان را در سایت ایران خودرو اعلام خواهد کرد؛ البته  برای برندگان این طرح پیامک نیز ارسال و تماس تلفنی انجام خواهد شد و در این راستا برندگان تا 48 ساعت فرصت دارند تا منابع مورد نیاز اعلام شده برای هر خودرو را به حساب ایران‌خودرو واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز دور دوم پیش‌فروش خودرو به روش قرعه‌کشی از فردا خبر داد و گفت: از فردا ثبت‌نام دور دوم پیش‌فروش ایران‌خودرو آغاز خواهد شد و کسانی که موفق به دریافت خودرو در مرحله اول نشدند می‌توانند در مرحله دوم این طرح شرکت کنند؛ در دور دوم این طرح 45هزار محصول متنوع ایران‌خودرو عرضه می‌شود و قرار است هفته آینده قرعه‌کشی این دوره نیز مانند مانند دور اول انجام شود.

ترخیص قطعات مانده در گمرک در ساعات آینده

مقیمی درباره وضعیت تولید و تعهدات شرکت نیز توضیح داد: تعهدات قبلی شرکت وضعیت بهتری پیدا کرده و ظرف چند ماه آینده تعداد تعهدات به صفر خواهد رسید؛ همچنین تولید نیز در شرایط مناسبی قرار دارد به طوریکه روزانه 2000دستگاه خودرو تولید می‌کنیم و مشکل چندانی در این بخش وجود ندارد، از طرفی تا چند ساعت آینده قطعات مانده در گمرک نیز ترخیص خواهد شد و عرضه بیشتری در روز‌های آینده خواهیم داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در طرح فعلی سعی داریم خودرو به افرادی تعلق بگیرد که هیچ خودرویی نداشته‌اند اما در آینده برای افرادی که قصد تعویض خودرو هم دارند با کمک وزرات صمت برنامه جدیدی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادآنلاین درباره تاثیر روش قرعه‌کشی برای رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی اظهار کرد: اصلی‌ترین مولفه این طرح، تحویل خودرو به مصرف‌کننده نهایی است و تمام پیش‌شرط‌هایی که گذاشته‌ایم نیز در همین راستا است به طور مثال نگهداری سند به مدت یکسال نزد شرکت یکی از اقداماتی است که مانع سوء‌استفاده در این بازار خواهد شد از طرفی با این روش انگیزه‌ای هم برای غیر مصرف کننده واقعی باقی نخواهد گذاشت.

مقیمی در پایان درباره علت  وجود خودرو‌های مانده در پارکینگ شرکت نیز توضیح داد: در بخشی از قطعات این خودرو‌ها مانند کاتالیست که کاملا وارداتی است، نتوانسته‌ایم به ظرفیت کامل داخلی‌سازی برسیم اما این قطعات وارد گمرک شده و به زودی مشکل خودروهای ناقص کارخانه ‌نیز حل خواهد شد؛ همچنین اگر تولید به موقع و به میزان کافی انجام شود نیازی به قرعه‌کشی نیست اما در بعضی مواقع مانند همین طرح که تقاضا بیشتر از عرضه است صرفا افزایش تولید نمی‌تواند نیاز بازار را پاسخ دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو قیمت خودرو فروش خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو پیش فروش جدید ایران خودرو ایران خودرو مصرف کننده پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بیماری در کمین کسانی که زبانشان تلخ می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، محسن اسماعیلی با بیان اینکه علت تلخی دهان ممکن است مربوط به دلیل رفلاکس اسید و صفرا در معده باشد، گفت: گاهی به دلیل سوء هاضمه عملکردی در زمانی که معده عملکرد خوبی نداشته باشد صفرا به داخل معده برگشت می‌کند و کمی التهاب و تحریک ایجاد می‌شود که در این حالت فرد احساس تلخی دهان می‌کند.

او افزود: در برخی موارد به دنبال مصرف برخی از غذاها، تجربه استرس‌های روانی و مصرف برخی داروها ممکن است تلخی دهان ایجاد شود. تلخی دهان مربوط به سن خاصی نیست و در هر سنی ممکن است اتفاق افتد. البته معمولا در سنین میانسالی و ۴۰ تا ۵۰ سالگی تلخی دهان در افراد بروز می‌کند.

سرگرمی روزنوشت: اسماعیلی با اشاره به اینکه روش درمانی تلخی دهان عمدتا درمان رفلاکس معده و درمان سوء هاضمه عملکردی است، گفت: تلخی دهان در هر دو جنس اتفاق می‌افتد و تفاوت چندانی ندارد. تصور برخی این است که علت تلخی دهان را مربوط به کیسه صفرا و سنگ صفرا می‌دانند و این در حالی است که این دلیل مطرح نیست.

این فوق تخصص بیماری‌های دستگاه گوارش با بیان اینکه تلخی دهان به تنهایی نشانه بیماری خاصی نیست، افزود: تلخی دهان به ندرت مربوط به بیماری‌های دهان و دندان می‌شود، اما طعم بد و بوی بد دهان مربوط به بیماری‌های دندان، سیسنوس، لوزه‌ها و حتی عفونت‌های ریوی است.

اسماعیلی تاکید کرد: افراد حساسی که تلخی دهان را بسیار تجربه می‌کنند برای اینکه کمتر به تلخی دهان دچار شوند باید دقت کنند داروهایی که مصرف می‌کنند در صورتی که ضروری نیست قطع کنند. توصیه می‌شود معده این افراد خالی نباشد، چندان پرخوری نکنند و بعد از غذا نیز بلافاصله دراز نکشند. همچنین مصرف سیگار می‌تواند تلخی دهان را تشدید کند و پیاده‌روی نیز می‌تواند در بهبود تلخی دهان موثر واقع شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895941

دیگر خبرها

  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • این بیماری در کمین کسانی که زبانشان تلخ می‌شود
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟