Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحبان سینما و اهالی موسیقی می‌توانند با درنظر گرفتن شرایط خاصی، فعالیت‌های خود را از دو هفته دیگر آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حسن روحانی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا  خبر از آغاز به کار سینماها و همچنین فعالیت‌های موسیقی داد.

روحانی در این رابطه اعلام کرد؛ سالن‌های سینما و کنسرت‌ها با شرط ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت کامل پروتکل‌ها از اول تیرماه می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سینماها درحالی می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند که هنوز هم تکلیف شورای صنفی نمایش و اعضای آن مشخص نیست. بنابراین باید دید در صورت بازگشایی احتمالی سالن‎های سینما بالاخره کدام فیلم‌ها روانه پرده خواهند شد؟

همچنان که تاکنون مسئولین سینمایی به تصمیم مشخصی نرسیده‌اند که فیلم‌های منتخب اکران مدنظر عید نوروز 99 را به عنوان اولین گروه روی  پرده ببرند یا قرار است این فیلم‌ها نیز دستخوش تغییر شوند؟

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی سینما رئیس جمهور اکران سینما سالن های سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بررسی وضعیت بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نشان از آن دارد که باوجود بارندگی‌ها، وضعیت هنوز مطلوب نشده است.

آمارهای منتشر شده نشان از آن دارد که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۹ فروردین ۱۸۹.۹ میلیمتر بارش در کل کشور رخ‌داده است. این میزان بارش در حالی است که متوسط بارش کشور در سال‌های پر بارش ۲۵۰ میلیمتر است.

میزان بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲ میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸ میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین آمارهای منتشره نشان از آن دارد که وضعیت بارشی ۱۱ استان کشور نسبت به سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش همراه است.

استان بوشهر با ۱۵۱ میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۹ فروردین در مقایسه با ۳۰۳.۶ میلیمتر بارش سال آبی گذشته، با ۵۰ درصد کاهش در صدر استان‌های کم‌بارش قرار گرفته است.

استان خراسان جنوبی هم با دریافت ۸۲.۱میلیمتر بارش کم‌ترین میزان بارندگی را در سال آبی جاری دریافت کرده است.

استان‌های فارس، کرمان، تهران، سمنان، زنجان، اصفهان، لرستان، ایلام، و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های درگیر کاهش بارش هستند.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • اکران فیلم در قدیمی‌ترین سینمای کرج
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان