Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 مترو اظهارداشت: انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور در این زمینه تعیین و بررسی‌های لازم در ۸ نقطه خط ۷ نیز انجام شد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش‌های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط ۷ در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب می‌شود‌.

امام گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل‌ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی خط 7 در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل‌ها در بیش از 8 هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صداهای اضافه در این خط کمک بسیاری می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو علی امام خط 7مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در تهران

شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش تسنیم، در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: متاسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فورا اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری