Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حادثه انفجار سیلندر گاز مایع در بازار بزرگ و تاریخی کاشان در یکی از واحدهای صنفی کیف فروشی اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این حادثه که در بالابازار کاشان رخ داد به این واحد صنفی خسارت‌هایی وارد شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شد، ابراز داشت: این فرد از سوی امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی برای مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام ۲۴۶ مورد عملیات حریق و حادثه در اردیبهشت ماه گذشته در کاشان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه گذشته بیش از ۲۴۶ مورد عملیات حریق و حادثه توسط مأموران آتش نشانی انجام شد، تصریح کرد: از این تعداد ۵۹ مورد عملیات مربوط به آتش سوزی و ۱۸۷ مورد نیز مربوط به حوادث بود.

وی با بیان اینکه مأموران عملیاتی آتش نشانی در این عملیات‌ها ۴۸ نفر را در حوادث و حرائق نجات داده‌اند، خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که هیچ فوتی در این موارد به ثبت نرسیده و تنها ۶ نفر مصدوم به ثبت رسیده است.

فدایی افزود: از مهمترین علل آتش سوزی‌های رخ داده می‌توان به بی‌احتیاطی در برافروختن آتش، اتصالی برق، نشت گاز، عدم رعایت احتیاط در استفاده مایعات قابل اشتعال و بالا بودن حرارت محیط و انتقال آن اشاره کرد که بیشترین تعداد حرائق در دومین ماه امسال مختص به منازل مسکونی وسایل نقلیه بوده است.

وی گفت: مأموران آتش نشانی کاشان در ۱۸۷ مورد حادثه ماه گذشته از جمله آسانسور و بالابر، اشیا حلقوی، باز کردن درب منزل و خودرو (محبوسی)، تصادف، گرفتن مار و حیوانات موذی، گرفتن حیوانات وحشی و خانگی، حاضر بوده و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کرده‌اند و آنان را از خطرات ناشی از این حوادث نجات داده‌اند.

کد خبر 4942506

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری کاشان انفجار گاز ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم

کاشان را به هنر، فرهنگ و معماری می‌شناسیم و در بسیاری از خانه های تاریخی ایران که در این استان واقع شده است می توان این سه عنصر را به وضوح مشاهده کرد. از مجموعه آثار مرتبط با معماری قدیم، آنچه که گردشگران بیشتر مجذوب آن می شوند، خانه‌های باستانی هستند که در اینجا می توانید ویدیویی از این خانه ها ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت