Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فرانسوی سابق لیورپول از قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به عنوان یک لحظه شیرین یاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، بالاخره بعد از مدت‌ها لیورپول به قهرمانی نزدیک شده است و این تیم جام قهرمانی را به زودی به دست خواهد آورد.

ژرار هولیه، سرمربی فرانسوی سابق لیورپول با اشاره به موفقیت این تیم گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره لیورپول را قهرمان لیگ برتر انگلیس می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی و کسب جام در دی.ان.ای باشگاه بزرگی چون لیورپول قرار دارد و این مساله که آنها در ۳۰ سال اخیر قهرمان لیگ برتر انگلیس نشده بودند واقعا آزار دهنده بود. من در لیورپول مربیگری کردم و می دانم این سال‌ها چقدر برای هواداران تیم سخت گذشته است.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید به یورگن کلوپ تبریک گفت. او بیشترین نقش را در این قهرمانی داشته است. بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تو حال لیورپول را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می رساند که اهمیت زیادی دارد. کلوپ با این قهرمانی خودش را در تاریخ لیورپول جاودانه خواهد کرد.

فصل جاری لیگ برتر انگلیس به خاطر شیوع کرونا قرار است به زودی آغاز شود و لیورپول در صورت کسب دو برد دیگر قهرمان لیگ برتر می‌شود و در صورت امتیاز دادن سیتی، چه بسا شاگردان کلوپ زودتر قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس قهرمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. امشب نوبت دربی مرسی‌ساید و جدال با اورتون بود. آخرین دربی کلوپ.

در این بازی لیورپول شانسش را برای قهرمانی از دست داد. فقط یک شگفتی بزرگ می‌تواند مانع از این شود که یورگن کلوپ آخرین فصلش در لیورپول را با ناکامی به پایان برساند.

پیروزی دو گله برای اورتون. دومین برد در ۱۴ سال گذشته مقابل همسایه قرمزپوش. هواداران میزبان در دقایق پایانی خواندند: «شما لیگ را در گودیسون پارک از دست دادید.»

تیم دایش از ابتدا تهاجمی بود و برد می‌خواست. سریع‌تر و هیجانی‌تر از رقیب. دقیقه ۶، پاس هریسون به کالورت لوین، برخورد با آلیسون بکر و پنالتی برای اورتون. البته وی‌ای‌آر به کمک آمد و به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی پنالتی کنسل شد.

لیورپول در دردسر بزرگی گیر افتاده بود. آنها توانایی غلبه بر عطش اورتون را نداشتند. جو وحشتناک گودیسون پارک باعث شده بود خبری از لیورپول همیشگی نباشد. شب خوبی برای لیورپولی بودن نبود. حتی بازیکنان لیورپول هم برای حریف بازی می‌کردند. کمتر از نیم‌ساعت پس از شروع بازی کلکسیونی از اشتباهات از اندی رابرتسون تا کورتیس جونز، الکسیس مک‌آلیستر و آلیسون بکر به جرد برنتویت کمک کردند تا گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از آن زمین اورتون قفل شد. آنها از میانه میدان تا دروازه خودی دفاع می‌کردند و به لیورپول اجازه نمی‌دادند حمله کند. داروین در دقیقه ۳۵ و دیاز در دقیقه ۴۳ به گل تساوی نزدیک بودند اما خبری از گل نبود و گودیسون پارک ساکت نشد.

در نیمه دوم هم اتفاق جدیدی رخ نداد و این اورتون بود که با ضربه سر مثال‌زدنی کالورت لوین که ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به گل دوم رسید.
جو ورزشگاه مانند بازی هفته قبل برابر آتالانتا در برگامو به ضرر لیورپول بود و آنها قدرت بازگشت به بازی را نداشتند. بازی با دو گل اورتون تمام شد.

لیورپولی‌ها حالا در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند. چیزی که حتی فکرش را هم نمی‌کردند. از آرسنال ۳ امتیاز کمتر هستند و منچستر سیتی در حالی‌که فقط دو بازی کمتر دارد، فقط یک امتیاز عقب است.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همینطور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

پس از خداحافظی با جام حذفی و لیگ اروپا، حالا نوبت خداحافظی با لیگ برتر است و پس از آن خداحافظی با یورگن کلوپ، یک خداحافظی غم‌انگیز و دردناک برای لیورپولی‌ها.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم