Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز شنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


کشف بیش از ۲۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان طی هفته گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار"محمد قنبری گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی هفته گذشته در محور‌های مواصلاتی مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی، ضمن انهدام ۹ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت، تخریب ۶ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۹ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۸ دستگاه اتوبوس و کامیون دارای باک اضافی، در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان در مجموع ۲۷۶ هزار و ۲۶۰ لیتر سوخت قاچاق را شامل ۱۲۰ هزار و ۵۵۰ لیتر گازوئیل، ۳۳ هزار لیتر هیدروکربن، ۱۱۳ هزار و ۱۰۰ لیتر نفت، ۱۳۶۰ لیتر بنزین و ۸ هزار و ۲۵۰ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۷ خودرو سنگین حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳۴ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

او با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

قاتل فراری به دام افتاد 

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل فراری ۲۲ ماه فرار به دام افتاد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  گفت: مردادماه سال ۹۷ جوانی ۲۷ ساله توسط فردی ناشناس با ضربات متعدد چاقو در یکی از مناطق شهرستان سراوان به قتل رسید.

او  افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل هویت قاتل را که پس از وقوع قتل از صحنه جنایت گریخته بود شناسایی کردند.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: با توجه به متواری شدن قاتل به کشور پاکستان تحقیقات به کندی پیش می‌رفت تا اینکه اطلاعاتی، از بازگشت قاتل به کشور به دست آمد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات محل اختفای قاتل را در یکی از محله‌های شهر سراوان شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل به خاطر اختلاف حساب بر سر معامله یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان خودرو در زابل 

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس آگاهی "زابل" ۲ سارق حرفه‌ای خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ " احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با سرقت پلس آگاهی زابل حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های این شهرستان به راننده‌های ۲ دستگاه سواری زانتیا مشکوک شدند.

او افزود: رانندگان خودرو با مشاهده خودرو گشت انتظامی از محل متواری که مأموران پلیس آگاهی با سرعت عمل توانستند خودرو‌ها پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با علائم هشدار دهنده متوقف کنند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: با استعلام پلاک خودرو‌های توقیفی، مشخص شد خودرو‌ها مسروقه و در سال ۹۷ از حوزه استحفاظی استان تهران به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضائی خاطر نشان کرد: شهروندان می‌بایست وسیله نقلیه خود را به وسایل و تجهیزات بازدارنده نظیر قفل پدال، سیستم ضد سرقت مجهز، تا از دستبرد سارقین در امان باشد و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان سراوان پلیس آگاهی سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید