Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قم، اسرافیل شعاعی در گفت و گویی، با تاکید بر اینکه زمین‌های شهرک‌های صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌های صنعتی هزینه‌های زیادی انجام شده است، نباید زمین‌های این شهرک توسط عده‌ای معطل و حبس شود، بنابراین تعیین تکلیف و فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال و با این هدف گذاری بستر برای سرمایه گذاران جدید فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به برنامه‌های در دست اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی قم، ادامه داد: استفاده از ظرفیت شهرک‌های موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی است و در این راستا قرارداد زمین‌های واگذار شده که هیچ گونه بهره برداری منجر نشده اند، فسخ خواهد شد.

شعاعی اظهار کرد: تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که به سرمایه گذاران زمین واگذار شده، ولی به هر نحوی، اراضی واگذار شده به آنان موجب راه اندازی واحد نشده است، در جلسه هیأت حل اختلاف بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت موجود در شهرک‌ها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد و در نتیجه میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها و نیز ساخت و ساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می‌شود و اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده صورت نگیرد، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان و سرمایه گذاران، برای پیشگیری از بروز مشکلات حقوقی و مالی آتی، فریب دلالان با عنوان فروش زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را نخورند و کلیه درخواست ها و معاملات احتمالی خود را قبلاً با واحد امور متقاضیان و حقوقی شرکت شهرک های صنعتی استان، هماهنگ و بررسی نمایند.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی و معدنی موجود استان بیش از ۴۹ هزار و۵۶۲ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در ۲هزار و ۲۱۷ واحد صنعتی و صنایع معدنی برای ۵۶ هزار و ۱۲۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت قم جهش تولید سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت قم جهش تولید سرمایه گذاری وزارت صنعت معدن و تجارت قم جهش تولید سرمایه گذاری شرکت شهرک های صنعتی صنعتی استان شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال روی مکرون را زمین می اندازد

 در حالی رئیس‌جمهور فرانسه از رئال مادرید(مقصد احتمالی فوق ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی) خواسته است که به وی، اجازه بازی در المپیک را بدهد که گفته می‌شود این تیم اسپانیایی به بازیکنانش اجازه حضور همزمان در یورو و المپیک را نخواهد داد.

به گزارش ایرنا، پاریس تابستان امسال میزبان المپیک ۲۰۲۴ است و فرانسوی‌ها با وجود تهدیدهای امنیتی که وجود دارد، در تلاش برای برگزاری یکی از باشکوه‌ترین دوره‌های المپیک هستند. به همین خاطر آنها بر حضور قدرتمند در همه رشته‌ها تاکید کرده‎‌اند.

فوتبال یکی از رشته‌هایی است که فرانسه روی کسب طلای آن حساب ویژه‌ای باز کرده است و آنها پس از قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، تابستان امسال به دنبال کسب دومین طلا و قهرمانی در المپیک هستند.

به همین خاطر تیمی که تیری هانری مشهور را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بیند، به دنبال استفاده حداکثری از سه سهمیه بزرگسال این رشته در المپیک است. کیلیان امباپه، اورلین شوآمنی و ادواردو کاماوینگا، ۳ ستاره‌ای هستند که گفته می‎‌شود در لیست هانری برای بازی‌های پاریس قرار دارند. با توجه به انتقال احتمالی امباپه به رئال، هر سه ستاره مورد نظر در این تیم بازی می‌کنند و این مسئله کار هانری را برای گرفتن مجوز این سه بازیکن سخت می‌کند. بازی‌های المپیک در تقویم فیفا وجود ندارد و به همین خاطر باشگاه‌ها الزامی به اجازه دادن به بازیکنان ملی‌پوش ندارند.

با این حال برای حضور حداکثری کاروان فرانسه با تمام قوا در تمام رشته‌ها، دیروز امانوئل مکرون، رییس جمهور این کشور از مادرید خواسته است تا امباپه را برای بازی‌های المپیک آزاد کند. مکرون به RMC Sport گفت: فکر می‌کنم باشگاه‌های اروپایی باید این کار را انجام دهند تا بتوانیم نمایشی عالی ارائه کنیم.

مکرون در پاسخ به این سوال که آیا این درخواست به رئال مادرید مربوط می‌شود یا خیر، افزود: دقیقا. وقتی گفتم باشگاه‌های اروپایی منظورم همین بود. من با او [مباپه] صحبت نکرده‌ام، اما امیدوارم که باشگاه(رئال) به‌ویژه به او اجازه دهد.

امباپه هم در یک کنفرانس خبری پیش از بازی فرانسه مقابل آلمان در ماه مارس گفت که می‌خواهد در المپیک بازی کند، گرچه او اضافه کرد که «این موضوع تنها به او بستگی ندارد.»

آنتوان گریژمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید نیز تمایل خود را برای حضور در المپیک ابراز کرده و به نشریه فرانسوی Le Parisien گفت که برای حضور در این مسابقات «همه کار خواهد کرد.»

تلاش مکرون برای حضور امباپه در المپیک پاریس در شرایطی است که مسابقات یورو هم چند هفته قبل از المپیک به پایان می‌رسد و با توجه به فشردگی این مسابقات، به نظر نمی‎‌رسد رئال اجازه بدهد تا بازیکنان این تیم برای حضور در تیم ملی کشورشان، تمرینات و اردوهای پیش فصل را از دست بدهند.

ESPN در این رابطه خبر داده است که مادرید به هیچ یک از ملی‌پوشانش اجازه بازی در المپیک و یورو ۲۰۲۴ را نمی‌دهد. این بدان معناست که بازیکنان آن‌ها از جمله ادواردو کاماویگا و اورلین شوامنی، هموطنان فرانسوی امباپه، باید بین این رقابت‌ها یکی را انتخاب کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رسانه های انگلیسی: توافق 5 ساله امباپه با رئال مادرید امباپه می‌خواهد به رئال مادرید برود

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود