Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز تولد هر فردی، به عنوان یکی از بهترین روز‌های زندگی اش به شمار می‌رود. برخی با دعوت از دوستان نزدیک و اقوام این روز را جشن می‌گیرند و به نوعی آن را به روزی خاطره انگیز برای خود تبدیل می‌کنند. گاهی در همین جشن‌ها افراد به فکر نمایش هنر‌های خود برای مهمانان می‌افتند که البته اوضاع همیشه آن طور که آن‌ها تصور می‌کنند پیش نمی‌رود، مانند اتفاقی که به تازگی در جشن تولد یک مرد ۳۰ ساله اهل روسیه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک یک گردشگر در پارک حیات وحش!

«دیمیتری پیریگورودوف»، که در این هنرنمایی قصد شیرجه زدن از پنجره به داخل استخر خانگی اش را داشت بطرز وحشتناکی روی پنل شیشه ای استخر فرود آمد. ویدئویی که توسط یکی از دوستان دیمیتری و با تلفن همراه تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو این جوان در حالی که یک بار با آمدن به نزدیک پنجره محل فرود خود را تعیین می‌کند دیده می‌شود.

لحظاتی بعد در حالی که دوستان این جوان منتظر ظاهرشدن دیمیتری از پنجره و شیرجه اش در داخل استخر هستند او ناگهان پس از پرش روی پنل شیشه ای لبه استخر فرود می‌آید. در این حادثه پرش کوتاه این جوان موجب شد تا او پس از عبور از پنجره دقیقا روی پنل شیشه ای لبه استخر فرود بیاید. این جوان پس از برخورد با پنل شیشه‌ای و شکستن آن در داخل استخر فرود آمد.

در این حادثه دیمیتری دچار پارگی رباط پا و همچنین کبودی سینه شد. او تاکنون دو عمل جراحی روی پای خود انجام داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه شناکردن حوادث در خانه سقوط از ارتفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • غرق شدن کودک تسوجی در استخر