Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب کرد.

در حکم محمد مهدی طهرانچی آمده است: «پیرو مصوبات هیئت رئیسه دانشگاه درخصوص چابک‌سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، در راستای بهینه‌سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، دو معاونت زیر مجموعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه «معاونت طرح‌ها و همکاری‌های پژوهشی» و «معاونت امور آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی» در ساختار باقی مانده و سایر حوزه‌ها مانند مجلات و کتابخانه ها و... به معاونت‌های موضوعی مرتبط واگذار می شود.

انتظار می رود با راهبری یکپارچه آن معاونت و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، در راستای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای کلان دانشگاه در تحقق دانشگاه اسلامی موفق و مؤید باشید.»

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در حال حاضر معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد است.

کد خبر 4942525 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب ویروس کرونا دانشجویان امتحانات پایان ترم دانشگاه ها آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های ایران دانشگاه خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تهران منصور غلامی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد

  رضاجعفری در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر تقویت گفتمان مردمی سازی و تلاش برای تسهیل گری ادارات و دانشگاه‌ها در واسپاری امور به مردم اظهار کرد: در دولت مردمی؛ دستیاران مردمی سازی در دانشگاه‌ها و ادارات کل باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت تقویت شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه پیام نور از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان گفت: این استان غنی و سرشار از ظرفیت های بالقوه است که اگر بالعفل شود می تواند تحول عظیمی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه ها و دانشجویان نیز باید در این مسیر و اجرای هدف های کلان و گسترده تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش هایی که ارائه می دهند که کارآفرین و خلاقیت بدنبال داشته باشد.

جعفری ادامه داد: ضرورت دارد تا تعاونی های مردمی مختلفی در سیستان و بلوچستان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

گفتنی است در پایان این جلسه "دکتر احمد میرگل" عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان به عنوان رابط مردمی سازی این دانشگاه منصوب و معارفه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است