Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد مبلغ سنگین قرارداد ویلموتس، تعریف خبرنگاران است و موضوع باید توسط کارشناسان بررسی شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود شیعی درباره رد پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اظهار داشت: این موضوع طبیعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه زمان‌بندی خودمان، رفت و برگشت‌های اساسنامه را دیده بودیم. فیفا روی برخی موارد بحث کرد و این موضوع در هیئت رئیسه بررسی شد. این موضوع با همکاری دوستان دیگر روان‌تر و اساسنامه به فیفا ارسال شد. فکر می‌کنم این پیش‌نویس با نتیجه مثبتی برگردد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پیکان درباره اینکه امضای او پای قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال دیده می‌شود و اینکه چقدر در جریان جزئیات این قرارداد بوده است، گفت: هیئت رئیسه باید در جریان هر قراردادی باشد و اعضا به‌عنوان افراد مطلع از قرارداد، در صفحه آخر امضا می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط و مبلغ سنگین قرارداد ویلموتس، مطلع بوده است یا خیر، تصریح کرد: اینها تعاریفی است که شما (خبرنگاران) دارید. اینکه این قرارداد سنگین بوده است یا نه و اینکه چه شرایطی داشته، باید توسط کارشناسان بررسی شود، اما در حد اطلاع ما بوده است. پس از اینکه ویلموتس به ایران آمد،‌ با ما صحبت کردند و ما را در جریان قرار دادند.

تاج: وزیر ورزش ویلموتس را به ما معرفی کرد

شیعی درباره گنجاندن بند حق فسخ در قرارداد ویلموتس که مهدی تاج از آن تمجید کرده بود، خاطرنشان کرد: تاج توضیحات کامل این موضوع را داد و از خودش بپرسید. او و مشاوران حقوقی‌اش کارها را انجام دادند.

وی درباره مطرح شدن کمیته انتقالی برای فوتبال ایران و حذف وزیر ورزش و معاونانش از جمع اعضای مجمع فدراسیون فوتبال بیان کرد: با توجه به خواسته‌های فیفا و تطابق خواسته آن با نظام ما، ان‌شاءالله کار به کمیته انتقال نخواهد رسید و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. درخواست ما این است که وزیر ورزش به صورت افتخاری در مجمع فدراسیون، تشریف داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ممکن است فیفا یک نفر را به انتخابات فدراسیون بفرستد تا درباره حضور وزیر در مجمع مطلع شود، گفت: ما با فیفا روراست صحبت کردیم. وزیر ورزش می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد، اما صاحب رأی نیست. ما از پشتیبانی وزارت ورزش در کارها استفاده می‌کنیم. با فیفا مکاتبه کردیم و نظرات خود را گفتیم.

ضدونقیض‌گویی‌های تاج درباره دولتی بودن یا نبودن فوتبال

شیعی درباره اینکه گفته شد ویلموتس توسط انجمن فرهنگی ایران - هلند به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده است، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فیفا فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال ایران فیفا فدراسیون فوتبال ایران ویلموتس قرارداد ویلموتس فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

کد خبر 6084696

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت