Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@11:36:01 GMT

مرگ 6 نفر در تصادفات رانندگی زنجان طی 3 روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۱۸۶۵

مرگ 6 نفر در تصادفات رانندگی زنجان طی 3 روز گذشته

جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع 3 فقره تصادف فوتی در محورهای استان طی سه روز گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات منجر به مرگ 6 نفر شده است.

محمدعلی عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع 15 فقره تصادف طی سه روز گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: این تصادف 6 کشته، و 21 مصدوم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه پنج نفر از فوتی‌های تصادفات در روز گذشته روی داده است، تصریح کرد: یک فقره از این تصادفات چهار کشته داشته است.

وی خواب‌آلودگی راننده کشنده وولو را عامل وقوع تصادف منجر به فوت چهار نفر در آزادراه زنجان-قزوین دانست و افزود: در این تصادف راننده بعد از خروج از مسیر با خودروی سمند برخورد و بعد از وارد کردن آسیب جزئی به این خودرو و مصدوم کردن سرنشین آن با خودروی دوو برخورد کرده است که حریق ناشی از این برخورد منجر به فوت سه نفر در محل و یک دختربچه بعد از انتقال به بیمارستان شده است.

عظیمی دیگر تصادف منجر به فوت روز گذشته را برخورد بین دو خودروی پراید و سمند اعلام کرد و گفت: این تصادف که در محور زنجان- بیجار روی داد منجر به فوت راننده خودروی پراید شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان برخورد بین خودروی ال 90 با موتورسیکلت را در محور قیدار دیگر تصادف دارای فوتی عنوان و تصریح کرد: در این تصادف که کارشناسان عامل آن را نداشتن چراغ توسط موتورسیکلت و انحراف به چپ ال 90 اعلام کرده‌اند راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داده است.

وی به وقوع 12 فقره تصادف جرحی در سه روز گذشته در محورهای استان زنجان اشاره کرد و گفت: این تعداد تصادف جرحی 21 مصدوم برجای گذاشته است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس استان زنجان منجر به فوت روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف پراید و مزدا در روز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در آبچنار ارمند باعث فوت ۱ نفر و مصدومیت ۶ نفر شد،

وی ادامه داد: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

ایشان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحات ۱ نفر در دم جان باخت و ۶ مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان شهدا لردگان انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898198

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری