Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@23:18:09 GMT

دبیر دوسالانه ملی سرامیک ایران منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۳۷۵

دبیر دوسالانه ملی سرامیک ایران منصوب شدند

هیربد همت‌آزاد با حکم هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد به دبیری یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران منصوب شد.

به گزارش ایمنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری این دوسالانه، در احکام جداگانه‌ای با مشورت اعضای انجمن هنرمندان سفالگر، اعضای شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه سرامیک ایران را تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری در این احکام نوشته است: نظر به حسن سوابق علمی و هنری و بهره مندی از شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران منصوب می‌شود و امید است با همکاری و همفکرب سایر اعضای شورا در امر برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری موفق و پیروز باشید.

منیژه آرمین، کورش آریش، صادق باقری، رجحانه حسینی و فرزاد فرجی اعضای شورای سیاستگذاری این دوسالانه را تشکیل می‌دهند.

مظفری همچنین در حکمی جداگانه هیربد همت‌آزاد، را به عنوان دبیر این دوره از دوسالانه تعیین کرد، همت آزاد هم‌اکنون رئیس انجمن سفالگران ایران است.

انجمن هنرمندان سفالگر ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران را به مدت یک ماه، در پاییز ۱۳۹۹ در تهران برگزار می‌کند.

فراخوان و تقویم اجرایی یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران به زودی منتشر می‌شود.

کد خبر 427283

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کاشی و سرامیک هنرهای تجسمی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران شورای سیاستگذاری هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند از همان ساعت تا ۶ بعداز ظهر از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • اعضای شورای امنیت درباره پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی چه گفتند؟
  • ایران از اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی کاسته است
  • ایران به درخواست کشور‌های دوست از اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی کاسته است
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند