Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخی گفت: فعالیت تورهای گردشگری، مهدهای کودک‌، کلاس‌های آموزشی قرآن، زبان و موسیقی، و تورهای مسافرت‌های داخلی از ۲۴‌خردادماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سید« سعید شاهرخی»  ظهر امروز (17 خرداد) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: مردم بدانند تا درمان قطعی برای کرونا یافت نشود، این بیماری همچنان وجود دارد پس ضروری است مثل سابق در زمینه مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همچون گذشته ویروس کرونا را جدی گرفته و در راستای کنترل و مقابله با آن کوشا باشند گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بر عملکرد مجموعه‌ها و دستگاه‌های متولی  در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی، کنترل و نظارت داشته باشد.

 

شاهرخی با بیان اینکه نماز جماعت در شهرهایی که وضعیت زرد دارند از اول تیرماه با رعایت فاصله‌گذاری و نکات بهداشتی اقامه می‌شو،د اضافه کرد: فعالیت تورهای گزدشگری، مهدهای کودک‌، کلاس‌های آموزشی قرآن، زبان و موسیقی، و تورهای مسافرت‌های داخلی از ۲۴‌خردادماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی آغاز خواهد شد.

 

وی از آغاز فعالیت سینما‌ها و برگزاری کنسرت‌ها با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصد و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و خواستار توجه به این مهم شد.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت کلاس آموزش قرآن استان همدان استاندار نکات بهداشتی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علی رضا جهانگیری افزود: پرواز‌های حج از ۶ خرداد برقرار می‌شود و ۳ هزار و ۴۵۰ زائراز استان همدان وکردستان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای حج عمره هم ۹۰ زائر مقررشده از این فرودگاه عازم بیت الله الحرام شوند.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد