Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های لبنانی از فراخوان تظاهرات در عصر امروز برای خلع سلاح حزب‌الله خبر داده‌اند و اعلام کرده‌اند، این اقدام در راستای اجرای دستورکارهای آمریکایی-غربی انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی طرف‌ها در لبنان دعوت کرده‌اند عصر امروز (شنبه) تظاهراتی برای لغو سلاح جنبش حزب‌الله برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه لبنانی «النشره» در پرداخت به همین موضوع در گزارشی نوشت: مقاومت برای لبنان و تمام عرب‌ها پیروزی، عزت و کرامت به ارمغان آورده و کسانی که خواستار لغو سلاح این مقاومت هستند، مزدوران استعمارگران و اشغالگرانند.  نقاب برخی گروه‌ها که زیر پرچم سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت می‌کنند و مدعی‌اند که خواستار اصلاحات در نظام سیاسی و مقابله با فسادند، کنار رفت.

النشره در ادامه به چرایی دعوت به این تظاهرات اشاره کرد و نوشت : چرا این گروه‌ها از اهداف حقیقی خود که با اهداف آمریکایی-صهیونیستی همخوانی دارد، رونمایی کردند؟

اول: این گروه‌های مورد حمایت غرب تنها به یک دلیل ایجاد شده‌اند و آن دلیل، ترویج افکار و راهبردهای آمریکایی-غربی تحت عناوین پر زرق و برق ماند دعوت به شفافیت و مقابله با فساد هستند.... این گروه‌ها به دنبال مطالبات به حق مردم نیستند بلکه در راستای دستورکارهای آمریکایی-غربی و با هدف تغییر معادله سیاسی در کشور و به راه انداختن کودتا علیه مقاومت و متحدان آن کار می‌کنند.

دوم: نشانه گرفتن مقاومت و سلاح آن بخشی اساسی از سلاح جنگ نرم آمریکاست که توسط سازمانهای مردم نهاد «​ NGOS» به عنوان یکی از ابزارهای نفوذ در جامعه اجرایی می‌شود.

سوم: این گروه‌ها پس از آن از اهداف سیاسی واقعی خود پرده برداشتند که آمریکا دریافت حزب‌الله با همکاری متحدانش موفق به سنگ‌اندازی در طرح کودتا گونه آمریکا شده است به همین دلیل تلاش کرد، اینگونه جلوه دهد که حزب‌الله بر دولت لبنان مسلط است و در وهله بعد شعار خلع سلاح حزب‌الله را مطرح کرد.

«وئام وهاب» رئیس جریان «التوحید» لبنان در واکنش به دعوت به این تظاهرات اعلام کرد، هدف گرفتن مقاومت، توهین به مطالبات به حق مردمی است.

«حسن مراد» وزیر سابق لبنانی هم در توییتر خود نوشت، کسانی که دیروز در خفا علیه مقاومت توطئه می‌کردند امروز این کار خود را علنی کرده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس گروه ها حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه ومقاومت فلسطین، مبارزان ما صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المالکیه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه مورد اصابت مستقیم قرار گرفته است.

روز گذشته نیز جنبش حزب‌الله لبنان از حمله به پایگاه نظامی برکه ریشا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف این پایگاه را با راکت هدف قرار دادند. همچنین المیادین گزارش داد که رزمندگان حزب‌الله یکی از مواضع صهیونیست‌ها در اصبع الجلیل را هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که با گذشت بیش از ۶ ماه از جنگ علیه نوار غزه، ۴۰ درصد از ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی که به مناطق دیگری انتقال داده شدند، از ترس حملات حزب الله به بازگشت به این مناطق فکر نمی‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • واکنش شدید حزب‌الله لبنان به حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی