Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت مترو تهران: همراهی شهروندان برای اجرا کردن پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر زیرمینی تنها راه تحقق مصوبات است.
به گزارش آریا؛ به نقل از امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، فرنوش نوبخت گفت: در این روز‌ها با تمام مشکلاتی که داشتیم توانستیم سرفاصله حرکت قطار‌ها را در خط سه از 7 دقیقه به 6 دقیقه و در خط دو از 3/5 دقیقه به 3 دقیقه کاهش دهیم این اقدام بسیار سختی برای ما بود، اما با همراهی همکاران در بخش‌های مختلف به آن دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بهترین کار برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مدیریت در زمان سفر است، از شهروندان و مسافران خواست برای اجرای هرچه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی در شبکه مترو همکاری کنند.
نوبخت ادامه داد: درخواست می‌کنیم که بخاطر حفظ جان خودشان و دیگران از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم برای خروج از خانه و استفاده از مترو حتما از ماسک استفاده نمایند و سفر خود را طوری تنظیم کنند که در ساعت اوج مسافری نباشد.
وی با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری مترو در سه ماه گذشته به علت شیوع ویروس کرونا بیش از 200 میلیارد تومان ضرر کرده است گفت: با تمام این مشکلات یک روز هم خدمات رسانی به شهروندان و مسافران شهر زیر زمینی را تعطیل نکردیم و از تمامی آن‌ها انتظار داریم برای اجرا شدن هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران ما را یاری کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه هنوز برخی از مسافران مترو موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند گفت: از شنبه 10خرداد ماه که رسما ادارات کار خود را آغاز کردند از مسافرانی که در شبکه مترو از ماسک استفاده نمی‌کردند درخواست کردیم برای حفظ سلامتی خود و دیگر مسافران از ماسک استفاده کنند.
وی افزود: در شان مردم نیست که مدام به آن‌ها تذکر بدهیم و باید همه افراد مراعات کنند چرا که این یک مسئولیت اجتماعی است و استفاده نکردن حتی یک نفر از ماسک می‌تواند بر سلامت فرد دیگری اثرگذار باشد امیدواریم با همراهی تک تک مسافران از این بحران به سلامت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری