Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:15:48 GMT

به خاطر هواداران باید قهرمان لالیگا شویم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۶۴۰

به خاطر هواداران باید قهرمان لالیگا شویم

مدافع برزیلی رئال مادرید وعده داد که بازیکنان این تیم در بازگشت لالیگا با تمام وجود برای هواداران خواهند جنگید.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید کار خود در از سرگیری لالیگا را از 25 خرداد و برابر ایبار آغاز خواهد کرد. پس از سه ماه وقفه، فوتبال اسپانیا نیز فعالیت مجدد خود را شروع خواهد کرد تا با انجام 11 هفته باقیمانده پشت درهای بسته، فصل 20-2019 به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر اسفند و به دلیل شیوع کرونا رقابت ها متوقف شد و باید دید در نهایت چگونه به اتمام خواهد رسید. به فاصله 11 هفته تا پایان، بارسا با دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین است.

 

 

 

 

ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال از عزم جزم خود و  هم تیمی هایش برای قهرمانی صحبت کرد. او که تابستان گذشته با رقم 51 میلیون یورو از پورتو به خدمت گرفته شد، هنوز نتواتنسته انتظارات را برآورده کند و اغلب او را روی نیمکت ذخیره ها دیده ایم. در بازی هایی که فرصت به او رسیده هم نتوانسته رقیبی جدی برای به چالش کشیدن سرخیو راموس و رافا واران نشان بدهد.

 

میلیتائو اما امیدوار است در 11 بازی باقیمانده بتواند جبران مافات کند. او به شبکه رئال گفت:« هواداران در قلب ما جا دارند و به خاطر آنها باید قهرمان لالیگا شویم. 11 بازی فشرده پیش رو داریم و می دانم که زیدان به همه فرصت بازی خواهد داد. تمرینات خوبی را انجام داده ایم و در شرایط مطلوبی به سر می بریم. معتقدم برای از سرگیری لالیگا کاملا آماده هستیم.

مدتی است همگی باهم تمرین می کنیم و این پس از مدت ها یک اتفاق فوق العاده محسوب می شود. همه چیز حالا جدی تر شده و انگیزه بالایی در تیم دیده می شود. برای هر چالشی حالا آماده ایم.»

 

 

ادر میلیتائو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادر میلیتائو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم

 رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. پس از سوت پایان بازی رودیگر به سمت هواداران رئال مادرید رفت و خوشحالی خود را با آن ها تقسیم کرد.

 

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • خوشحالی اسپید پس از گل رئال مادرید که اعتراض هواداران منچسترسیتی را به همراه داشت
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی