Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از تعطیلی پروژه استخر دانش‌آموزش زنجان به دلیل نبود اعتبار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به پروژه‌های اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در سال 99 در حال پیگیری است که تمامی این پروژه‌ها اولویت‌دار است که برخی از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در 6 ماهه اول سال به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: در 6 ماهه اول سال 13 مدرسه در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بیان کرد: در 6 ماهه دوم سال 99، 9 مدرسه در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال 99، 22 مدرسه با ظرفیت 150 کلاس درس به آموزش‌وپرورش استان زنجان با زیربنای 19524 مترمربع تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: از 22 مدرسه‌ای که امسال به بهره‌برداری می‌رسند 9 مدرسه با بیش از 24 خیر ساز است.

صفری با اشاره به پروژه استخر دانش‌آموزی، عنوان کرد: با توجه به اینکه اعتبار استخر دانش‌آموزی استان زنجان تخصیص پیدا نکرد و این پروژه تعطیل شد.

وی بیان کرد: برای ادامه ساخت‌وساز استخر دانش‌آموزی نیاز به اختصاص اعتبارات جدید و برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری می رسد استان زنجان استخر دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پایان عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آبرسانی به شهر جوان‌رود و بهره‌برداری از چاه شماره‌ یک و اضافه شدن ۳۵ لیتر آب در ثانیه به منابع تأمین آب این شهر خبر داد و گفت: در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ شنبه اول اردیبهشت _در جریان بازدید از پایان عملیات اجرایی فاز نخست شامل لوله‌گذاری از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق آباد و تجهیز و برق رسانی این چاه، به تشریح مشخصات فنی آن پرداخت و اظهار کرد: در این پروژه بیش از ۱۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال از چاه شماره یک به ایستگاه پمپاژ صادق‌آباد اجرا شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده در نظر است فاز دوم این پروژه مشتمل بر تجهیز، برق‌رسانی و بهره‌برداری از چاه شماره دو، اجرای قریب به یک کیلومتر خط انتقال و سایر متعلقات پروژه نیز تا پایان اردیبهشت ماه به منظور آبرسانی به مجتمع ۷ روستایی سلکان و همچنین تقویت آب شهر جوان‌رود به ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع با بهره‌برداری از کل این پروژه، روند آبرسانی به مشترکین شهر جوان‌رود بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

داودی در پایان افزود: طی یک اقدام جهادی، تکمیل این طرح بسیار مهم و اثربخش با کمک و حمایت دستگاه نظارتی، مجموعه استانداری، فرمانداران جوان‌رود و روانسر خصوصاً در رفع معارضین محلی، به صورت شبانه روزی طی ۶ ماه صورت پذیرفته و در تابستان سال جاری تنش آبی چندین ساله شهر جوان‌رود مرتفع خواهد شد.

کد خبر 746445

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری