Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته بر اساس آمار و اطلاعات ۵۷ مورد آتش‌سوزی در محدوده روستاهای استان سمنان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: از این تعداد ۳۷ مورد آن را حریق مراتع شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از آمادگی و همراهی دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی روستاها و روستاییان و افراد محلی در خصوص مهار آتش‌سوزی می‌توان به خوبی بهره برد، افزود: تجهیز این پایگاه‌ها به وسایل اطفای حریق می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بابیان اینکه ۱۳ پایگاه آتش‌نشانی در محدوده روستاهای استان مستقر است، ابراز داشت: در این پایگاه‌ها مواقع ضروری ۱۱ ماشین آتش‌نشانی برای اطفا حریق و مدیریت بحران وجود دارد.

صمیمیان بابیان اینکه این پایگاه‌ها ۸۰ روستای استان را در خصوص مدیریت بحران و اطفا حریق تحت پوشش قرار می‌دهند، اضافه کرد: خرید تجهیزات و افزایش امکانات در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستاهای استان برای سال آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4942605

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی استان سمنان استانداری سمنان مدیریت بحران آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند سانحه تصادف ستاد مقابله با کرونا روستاهای استان پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی

فرید یعقوبی در دیدار با رفتگران وآتش نشانان ملکان گفت:متاسفانه امکاناتی که در این شهرستان وجود دارد جوابگوی نیاز‌ها نیست.

وی افزود:اگر در یک زمان دو اتفاق حریق روی دهد تعداد نیرو وامکانت وجود برای هر دو وجود ندارد واین موجب بالا رفتن خسارت می‌شود.

وی همچنین با اشاره با ساخت ساختمان‌ها وآپارتمان‌های چند طبقه افزود:در صورت حریق در چنین مساکنی نردبان وبالا برنده نیز در ملکان ولیلان وجود ندارد.

فرماندار ملکان خواستار تامین تجهیزات وامکانات وهمچنین تامین نیروی لازم ومجرب در این زمینه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد