Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:21:41 GMT

کلهر: تدبیر وزارت ورزش آرامش را به فوتبال بازگرداند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۸۴۰

کلهر: تدبیر وزارت ورزش آرامش را به فوتبال بازگرداند

محمود کلهر روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کنار رفتن وزارت ورزش و جوانان از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، گفت: این اتفاق تدبیر بزرگی از سوی وزارت ورزش بود و ای کاش سال‌ها قبل روسای قدیم چنین تصمیم شجاعانه ای را اتخاذ می‌کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال برخی به دنبال سو استفاده از این مساله بودند که با هوشمندی وزارت ورزش این اتفاق رخ نداد و فضای فوتبال بار دیگر رنگ آرامش را به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزارت ورزش با کنار رفتن از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قدم بزرگی برداشت و خوشبختانه دید سلطانی‌فر به فوتبال کاملا باز است و با آگاهی کامل بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایرادات بسیار زیادی دارد و همین مسایل باعث شده آدم‌های توانمند نتوانند برای ریاست نامزد شوند. اگر اساسنامه فدراسیون قانونی نوشته شود بی‌تردید آدم‌های قدرتمند فرصت حضور در انتخابات را بدست می‌آورند و در آن زمان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حساب بیشتری روی ما باز خواهد کرد.

کلهر تصریح کرد: آقایان در فدراسیون فوتبال باید فضا را برای حضور آدم‌های بزرگ فوتبال باز کنند. تا زمانی که آنها نیایند هیچ اتفاق مثبتی در این رشته رقم نخواهد خورد. امیدوارم با حمایت سلطانی‌فر امثال علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، جواد نکونام و خیلی‌های دیگر وارد مسائل مدیریتی فوتبال شوند.

وی تاکید کرد: امیدوارم رییس آینده فدراسیون فوتبال جلوی ارتباطات نادرست و لابی‌های غلط را بگیرد تا بیش از شاهد ضربه خوردن فوتبال کشورمان نباشیم.

برچسب‌ها وحید هاشمیان کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا علی کریمی علی دایی محمود کلهر جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا علی کریمی علی دایی محمود کلهر جواد نکونام وحید هاشمیان کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا علی کریمی علی دایی محمود کلهر جواد نکونام فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • پسندیده، نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی گورش شد
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد