Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حمید پوریوسف در واکنش به آزار یک کودک توسط مادرش که ویدئوی آن به تازگی منتشر شده است، گفت: در موارد کودک‌آزاری چنانچه ما از وقوع آن مطلع شویم، موظف به ورود به آن هستیم. در مورد کودک‌آزاری که متاسفانه تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود به دلیل اینکه ما از مکان آن اطلاعی نداشتیم، ورودمان امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با تلاش پلیس فتا مشخص شد که این کودک‌آزاری در استان ما صورت گرفته است و دیروز هماهنگی‌های لازم برای ورود به این موضوع انجام شد.

پوریوسف با بیان اینکه کودک حدود ۳ سال سن دارد، گفت: این کودک در حال حاضر به مادربزرگش تحویل داده شده است. مهم‌ترین موضوع برای ما تامین سلامت کودک است. اگر براساس نظر قاضی سلامت کودک در نزد مادربزرگ نیز تایید نشود، قطعا او را به مرکز بهزیستی منتقل خواهیم کرد.

دستگیری زنی که کلیپ‌های کتک زدن کودکی را منتشر می‌کرد فیلم | جزئیات دستگیری مادر آزارگر اینستاگرام | نیت این فرد چه بود؟ کد خبر 518580 برچسب‌ها كودك‌آزاري کودکان سازمان بهزیستی خشونت خانگی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كودك آزاري کودکان سازمان بهزیستی خشونت خانگی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و  ارتباطات، در این گزارش به موضوعاتی چون «اعتماد نهادی و عمومی در پیمایش‌های ملی  ایران»، «وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی»، «پنداشت ایرانیان از  عدالت و نابرابری در چهار پیمایش ملی؛ (تحلیل پیمایش ارزش­‌ها و نگرش‌­های ایرانیان  در سال­های ۱۳۷۹؛ ۱۳۸۲؛ ۱۳۹۴ و ۱۴۰۲)»، «ارزش‌ها، نگرش‌ها و رفتارهای  اقتصادی ایرانیان»، «بررسی وضعيت اميد و  رضايتمندی اجتماعي در پیمایش‌های ارزش‌ها و نگرش‌های ايرانيان»، «مروری بر وضعیت  صنایع فرهنگی و خلاق در ایران؛ بررسی صنعت سینما، کتاب، بازی‌های ویدئویی و نوشت‌افزار»،  «جمعیت و خانواده در ایران»، «وضعیت فرهنگی جوانان در ‏ پیمایش ارزش‏‌ها و نگرش‏‌های  ایرانیان»، «مهاجرت­ بین‌­المللی از/ به ایران: روندها، چالش­ها و سیاست‌­ها» و «بررسی  و تحلیل وضعیت دین‌داری در ایران» پرداخته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • فیلم| تولد یک نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادرش در بمباران