Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی امروز شنبه هفدهم خرداد ماه با تشکیل کمپینی خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

این دانشجویان از مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی درخواست رسیدگی و رفع نگرانی خویش را دارند.

این دانشجویان اعلام کردند، با توجه به تعطیلی دانشگاه در راستای پیشگیری از گسترش کروناویروس و برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علمی کاربردی در نظر دارد امتحانات پایان ترم خود را به صورت حضوری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر نگرانی دانشجویان را همراه داشته و سئوالی که بوجود می آید این است که اگر قرار بر حضور در دانشگاه ها بود پس چرا یک ترم به صورت مجازی که زیرساخت های مناسبی هم نداشت برگزار شد و در صورت گسترش بیماری چه کسانی پاسخگو خواهند بود.

به تازگی، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی این دانشگاه را اعلام کرد. در این دستورالعمل آمده است همه امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً بصورت حضوری برگزار خواهد شد و برنامه برگزاری آزمون متمرکز برای دروس تعیین شده نیمسال جاری نیز در هفته پایانی امتحانات ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 4942564 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی امتحانات پایان ترم آموزش مجازی ویروس کرونا امتحانات پایان ترم دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران دانشگاه خوارزمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تهران منصور غلامی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود

غلامرضا محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان گفت: زمان برگزاری کنفرانس مذکور ۳ و ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد که حاوی برنامه‌های علمی متنوعی شامل برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی ـ تخصصی برنامه‌ریزی شده است. 

 در این کنفرانس پنج محور اصلی شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، آینده مشاغل و مشاغل آینده، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت