Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:17:37 GMT

مرکل به دست گیری قدرت برای پنجمین بار متوالی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۲۷۹

مرکل به دست گیری قدرت برای پنجمین بار متوالی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در گفتگویی هرگونه تصمیمی برای حضور دوباره در قدرت در پنجمین دور پیش رو از سال ۲۰۲۱ را به شدت رد کرد.

مرکل در گفتگویی که در این ارتباط تاکید داشته که همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر خروج از قدرت که از سال ۲۰۱۸ در نظر داشته، مصمم است و پس از پایان دوره فعلی تصمیمی برای مشارکت در قدرت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی برای حضور دوباره مرکل در قدرت پس از آن صورت گرفته که به تازگی «هورشت زیهوفر» وزیر کشور آلمان با تعریف و تمجید از سیاست مرکل در مقابله با شیوع کرونا، موفقیت او را عاملی برای احتمال حضور مجدد مرکل در قدرت پس از پایان دوره فعلی در سال ۲۰۲۱ عنوان کرده بود.

این در حالی است که مرکل سال ۲۰۱۸ از ریاست حزب خود کناره گیری و پس از آن تائید کرد که دیگر تصمیمی برای حضور در قدرت پس از پایان دوره فعلی نخواهد داشت.

«آنگلا مرکل» از سال ۲۰۰۵ تا کنون طی چهار دوره متوالی صدراعظمی آلمان را برعهده داشته است.

کد خبر 4942646

منبع: مهر

کلیدواژه: آنگلا مرکل آلمان انتخابات صدراعظم آلمان ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی روسیه نژادپرستی جورج فلوید فلسطین سوریه لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است

مدیر جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: طرح پتروشیمی میانکاله همه مجوزهای قانونی به‌جز مجوز گاز را دریافت کرده و در صورت دریافت این مجوز و همچنین پیش‌برد طرح تا درصد مشخصی تا پایان سال ۱۴۰۳ به صورت رسمی امکان ساخت پتروشیمی را در اراضی مرتعی بهشهر دارد. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از ساری، امروز در حاشیه یکی از جلسات استانداری مازندران، از استاندار درباره وضعیت پتروشیمی میانکاله پرسیدیم که بابک مؤمنی؛ مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران به جای استاندار به پرسش ما پاسخ داد و گفت: در کمیسیون ماده 33 تصمیمی برای استرداد اراضی گرفته نشده، چون سرمایه‌گذار مجوز آب و برق را دریافت کرده و فقط مجوز گاز ندارد.

مومنی در پاسخ به این نکته که طرح پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست را هم ندارد و نمی‌تواند اجرا شود هم گفت: هنوز که سرمایه‌گذار کار خود را شروع نکرده و چیزی نساخته که مجوز محیط زیست بگیرد!

مدیر جهاد کشاورزی مازندران در پاسخ به اینکه علف‌تراشی، فنس‌کشی، کاشت درخت و پیشتر نیز انتقال 4 کامیون سنگ به سایت پتروشیمی نشان می‌دهد که این طرح آرام آرام در حال اجراست، گفت: نه! ما خبر داریم که سرمایه‌گذار اقدامی در سایت میانکاله انجام نداده است، البته او سه سال فرصت برای اجرای طرح داشته که این مهلت اسفند 1403 به پایان می‌رسد، یعنی آن را تا درصدی که در موافقتنامه آمده، پیش ببرد.

مومنی این را هم گفت که سرمایه‌گذار زرنگ‌تر از این حرفهاست و تمام مجوزها؛ مجوز ماده 26، 21 و ... را دارد.

مدیر جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: وقتی می‌توان به طور قانونی از اجرای طرح میانکاله جلوگیری کرد که دولت سیزدهم مصوبه هیأت وزیران در خصوص احداث پتروشیمی میانکاله ( یا حسین‌آباد یا هر نام دیگری که منظور در اراضی فعلی باشد) را باطل کند و قوه قضاییه هم حکم قضایی مبنی بر استرداد اراضی ملی و مرتعی حسین‌آباد بهشهر را صادر و آن را به سرمایه‌گذار ابلاغ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • تصمیمی برای استرداد اراضی پتروشیمی میانکاله گرفته نشده است