Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@04:14:33 GMT

هشدار ایرانخودرو به برندگان خودرو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۴۹۱

ایران خودرو خطاب به برندگان قرعه کشی اعلام کرد:صرفا از طریق آدرس اعلامی نسبت به ورود با نام کاربری و رمز عبور شخصی خویش اقدام و نسبت به فرآیند تکمیل وجه اقدام کنند. ناطقان: شرکت ایران خودرو، جهت پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو، به متقاضیانی محترمی که در سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ikco.ir به عنوان منتخب قرعه کشی اخیر، انتخاب شده اند، تاکید کرده صرفا از طریق همین آدرس، نسبت به ورود با نام کاربری و رمز عبور شخصی خویش اقدام و نسبت به فرآیند تکمیل وجه اقدام کنند.
 

تاکید می شود مشتریان برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری و سوءاستفاده، پس از حصول اطمینان از منتخب بودن در قرعه کشی اخیر از طریق دریافت پیامک از شماره 98300096440 متعلق به سامانه اطلاع رسانی شرکت ایران خودرو و مشاهده نتیجه قرعه کشی از سایت سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و کسب اطمینان از منتخب شدن، صرفا از طریق همین آدرس و پس از ورود از طریق نام کاربری و رمز ورود اختصاصی، اقدام به تکمیل وجه کنند.

  منبع: تسنیم برچسب ها: ایرانخودرو ، برندگان خودرو ، هشدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایرانخودرو برندگان خودرو هشدار ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام