Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر خرمی - تحریریه پارسینه | سریال‌های نمایش خانگی اصولا با بازخورد مثبت بیننده‌ها رو به رو نمی شود چرا که آنطور که باید واقعیت جامعه را نشان نمی‌دهد و همانند سریال های ترکیه ای صرفا با رنگ و لعاب خاص، سعی در رنگی نشان دادن شرایط جامعه دارند. در سریال های نمایش خانگی اصولا تمام خانواده‌ها و اقشار جامعه به شکل غیرقابل باور و زننده‌ای دارای وضع مالی بسیار خوب هستند که بخش فقیر و یا حتی متوسط جامعه، جایی در این بین ندارند!

سریال هم‌گناه اما در کنار نشان دادن وضعیت یک خانواده اصیل ایرانی که البته وضع مالی بسیار خوبی دارند تلاش کرده تا به مشکلات موجود در جامعه نیز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال هم‌گناه که سیزده قسمت از آن به نمایش خانگی امده اما با رضایت مخاطب همراه بوده است. تفاوت این سریال که به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند این است که صرفا درگیر یک داستان مشخص نیست و تماشاگر همزمان در انتظار رخ دادن و یا اتفاق جدید توسط نویسنده است.

سریال با سکانس تصادف یک «پاک‌بان» با خودرو پژو شروع می شود که راننده متخلف ترجیح میدهد محل حادثه را ترک و فرار کند.  مهدی پاکدل در نقش فرهاد صبوری بازیگری نقش این راننده متخلف را برعهده دارد که بعد از این تصادف برای ادامه تحصیل به آلمان می رود و بعد از مدتی بار دیگر به ایران برمی‌گردد. ماجرای مخفی نگه داشتن قتل غیرعمد این پاک‌بان، فرهاد صبوری را دچار عذاب وجدان می کند و با دیدن وضعیت بد خانواده فرد متوفی تصمیم می گیرد برای جلوگیری از ازدواج اجباری دختر جوان ِ پاک‌بان، با او ازدواج صوری کند.

ماجرای دیگر که برای بیننده جذابیت دارد حضور پرویز پرستویی در نقش پلیس است. فرهاد صبوری که پلیس کارکشته ای است غم و غصه ی گم شدن همسرش را به مدت 28 سال می کشد اما همزمان درگیر پروژه ای است تا باند حرفه ای چاپ اسکناس های تقلبی را برملا کند. این ماجرا در قسمت چهاردهم به جاهای مشخص و جذابی می رسد و «گورکن» فرد اصلی چاپ اسکناس های تقلبی برای اولین بار خودش را در این قسمت نشان می دهد.

بخش دیگر جذاب این ماجرا موضوعی است که کمتر در فیلم های ایران به آن پرداخته شده است؛ «ترنس» بودن سیما صبوری دختر کوچک خانواده صبوری مساله ای است که پدر او با بازی جذاب مسعود رایگان نمی تواند آن را بپذیرد و سعی دارد هر طور که شده دخترش را اصطلاحا شوهر دهد تا از این مشغله فکری خلاص شود. ازدواج سیما یک طرف و خودکشی او در قسمت سیزدهم طرف دیگر...!

عشق‌های نامتعارف از دیگر موضوعاتی است که مصطفی کیایی کارگردان این سریال جذاب سعی کرده به نوعی آن را نشان دهد. محسن کیایی در نقش آرمان بعد از اشنا شدن اتفاقی با هدیه تهرانی(زیبا فخری) عاشق او می شود. آرمان از خانواده تحصیل کرده، بالاشهری و دارای مجموعه گل و گیاه و زیبا فخری راننده ی یک وانت نیسان همراه با پسری هفت ساله که در جنوب شهر زندگی می کند. آرمان عاشق زیبا فخری می شود؛ اتفاقی که روابط خانوادگی آرمان را به طور قطع در قسمت های آتی تحت شعاع قرار خواهد داد.

اگر می‌خواهید بدانید در قسمت چهاردهم «گورکن معروف» چه کسی است و چرا همسر اول فریبرز صبوری او را به یکباره ترک کرده و سرنوشت خودکشی سیما در این فیلم به کجا می رسد دنبال کردن این سریال توصیه می شود. گقتنی است سریال هم‌گناه در دو فصل 12 قسمتی به نمایش خانگی رسیده و طبق گفته ی محسن کیایی نویسنده و بازیگر این سریال ممکن است برای فصل سوم نیز، کار ادامه داشته باشد هرچند در پایان قسمت بیست و چهارم، سرنوشت بازیگران به طور دقیق مشخص خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال هم گناه همگناه پرویز پرستویی محسن کیایی هدیه تهرانی سینما نمایش خانگی هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود

مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا جمعه ۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ»، شنبه و یک شنبه ۸ و ۹ در دو قسمت اردیبهشت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • (عکس) تغییر شدید چهره نفس بازغی با آرایش و بدون آرایش
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • هرآنچه درباره پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک باید بدانید