Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین رحمانی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و پیگیری تسهیلات اعطایی به زلزله زدگان شهرستان خوی با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار آذربایجان غربی از مناطق زلزله زده شهرستان خوی، افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما ضروری است بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات بانکی را تسریع دهند تا ساخت و سازها در وقت مقرر به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخشنامه‌های هیأت وزیران و بانک مرکزی در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان شهرستان خوی صادر شده و بانک‌های عامل استان که مسئول پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان هستند نسبت به جمع آوری مدارک مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مدیران بانک‌ها نیز خواست دفاتر موقت در شهر قطور شهرستان خوی ایجاد کنند تا متقاضیان بتوانند به راحتی پرونده تشکیل دهند.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره نیز از حضور و پیگیری‌های مداوم استاندار محترم آذربایجان غربی از وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی قدردانی کرد و گفت: چشم امید ۲۷ هزار نفر از زلزله زدگان شهرستان خوی به همت والای مسئولان است و امیدواریم با تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی شاهد بهره برداری کامل واحدها مسکونی آسیب دیده در این منطقه باشیم.

کد خبر 4942695

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی قطور ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف زلزله زدگان شهرستان خوی پرداخت تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی