Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی شنبه در ارتباط تلفنی با برنامه صبحگاهی شبکه دوسیما، در انتهای الوند ضمن اشاره به وضعیت این استان در مواجهه با ویروس کرونا گفت: قبلاً این بحث وجود داشت که ویروس کرونا در هوای گرم از بین می‌رود اما با شروع فصل گرما در استان هرمزگان فهمیدیم که این ایده درست نیست.

وی با اشاره به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این استان گفت: اکنون فعالیت‌های تجاری، صنعتی و اقتصادی در استان هرمزگان از سر گرفته‌شده و به دلیل اینکه ترددهای اقتصادی و گردشگری در این بخش از کشورمان بالاست، شرایطمان بعد از آزادسازی فعالیت‌ها کمی متفاوت شد که آن‌هم به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا خود مردم رعایت کردند یا خیر»، گفت: متأسفانه همه مردم رعایت نکردند، عده‌ای قابل‌توجه فاصله‌گذاری را در نظر داشتند اما در مقابل افرادی این اصول را زیر پا گذاشتند. برای مثال موردی از برگزاری یک مراسم ختم در خانه‌داریم که ۵۷ نفر آلوده به ویروس کرونا شدند و یا مراسم پنهانی عروسی در منزل داشتیم که ۷۰ نفر بیمار شدند.

استاندار هرمزگان با اشاره به این که در شرایط فعلی چه راهکاری باید اندیشیده شود، گفت: به نظرم محدودیت نمی‌تواند اثرگذار باشد باید کار فرهنگی رسانه‌ای کنیم تا مردم بیشتر توجه داشته باشند. درست است که فعالیت‌ها از سر گرفته شده است اما این به این معنی نیست که کرونا از بین رفته یا قدرت بیماری‌زایی آن کاهش‌یافته است. در حقیقت با محدودیت نمی‌توان همه مسائل را حل کرد بلکه باید فرهنگ‌سازی کرد تا همه از ماسک استفاده کنند. فروشگاه‌ها و اماکن باید از مواد ضدعفونی کنند. باید یاد بگیریم که هم زندگی را ادامه بدهیم و هم راهکارهایی داشته باشیم که بتوان جلوی شیوع این ویروس را گرفت.

کد خبر 4942709

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون همتی استانداری هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: قیمت لوازم خانگی افزایشی شد؟

اما محمود سیجانی، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

کد خبر: 1228356 برچسب‌ها لوازم خانگی

دیگر خبرها

  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ