Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:50:32 GMT

کار آفرینی در حوزه استارت آپ تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۸۵۷

کار آفرینی در حوزه استارت آپ تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگوره اشتغال استان، بر لزوم تقویت کار آفرینی در حوزه استارت آپ تاکید کرد و گفت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان شناسایی شده و از تمام پتانسیل‌ها استفاده شود تا حوزه کارآفرینی هم به تبع تقویت شود.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله کار آفرینی باعث توسعه اشتغال می‌شود، اظهار کرد: تقویت کارآفرینان استان برای شناسایی و کمک به سرمایه‌گذاری در استان می‌تواند در حل مشکل اقتصاد بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، بر تقویت کمیته اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: فعالیت کمیته اشتغال باید به خوبی و مستمر تشکیل شود.

حقیقی تاکید کرد: ورود به حوزه استارت آپ در استان نیاز به آموزش دارد که در این میان باید ارگان‌های متولی نسبت به آموزش در این بخش برنامه ریز ی و مدیریت لازم را داشته باشند.

وی بر حمایت لازم از مشاغل خرد، بنگاه‌های کوچک و متوسط زودبازده در استان تاکید کرد و یاد آورشد: باید حمایت ازاستارت‌آپ‌ها و بنگاههای کوچک و زود بازده بازتعریف داشته باشیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه کمیته رصد اشتغال استان باید نتایج اقدامات و عملکرد خود در سال ۹۸ ارائه دهد، ابراز داشت: بهره‌برداری از واحدهای تولیدی جدید به صورت شفاف و دقیق به مردم گزارش داده شود و مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق این امر مهم استفاده کنند.

کد خبر 4942582

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان استارت آپ ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود اظهار داشت: رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی ابراز داشت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را بر داشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد