Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:16:57 GMT

وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بحرانی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۹۰۴

وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بحرانی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت کرونا در این استان را در روزهای اخیر بحرانی دانست و گفت: آمارها نشان می‌دهد در وضعیت بدی قرار داریم. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه در نشست اضطراری مبارزه با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به بحرانی بودن کرونا در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در وضعیت بدی قرار داریم و باتوجه به اینکه استان‌های همجوار ما نظیر بوشهر که در وضعیتی به مراتب بهتر از ما بود‌، هم‌اکنون دچار وضعیت خطرناک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین استان خوزستان که مراودات زیادی با استان ما را دارند، در وضعیت قرمز قرار دارد باید مراقبت‌ها و کنترل‌ها جدی تر انجام شود چرا که با توجه به کمبود امکانات و ضعف حوزه پزشکی در استان خدای نکرده اگر با وضعیت بدتری مواجه شویم، شاید دچار بحران و معضل اساسی شویم.

کلانتری ابراز کرد: اگر قرار است فعالیت‌ها در بخش گردشگری از سر گرفته شود، باید نهایت دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز اتخاذ شوند.

فائو:کرونا 50 کشور جهان را  به شدت گرسنه کرد/ ملخ تهدیدی برای امنیت غذایی ایرانکرونا 100 میلیارد ریال به مراکز فرهنگی و هنری استان مرکزی خسارت وارد کرداز گوشه کنار هرمزگان| ‌سیاه‌ترین روز کرونایی استان هرمزگان رقم خوردستاد کرونای خراسان شمالی در برابر سؤالات بی‌پاسخ ؛ بزرگترین مرکز درمان کرونایی‌ها تخلیه شد

وی با تذکر جدی به ادارات و سازمان‌ها، ادامه داد: تمام ادارات در همه شهرها و بخش‌ها موظف به رعایت دستور العمل‌ها هستند و الزاماً مراجعین نیز باید این پروتکل‌ها را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت از سوی ارباب رجوع هیچ خدماتی ارائه داده نشود.

کلانتری خاطرنشان کرد: اگر مدیری در مورد رعایت این دستورالعمل‌ها چه در بین مجموعه و چه در بین مراجعین دچار قصور شود شخصا برخورد خواهم کرد و با کسی تعارفی نداریم، موضوع سلامتی جامعه از هر چیزی برای ما مهمتر است. 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مدیریت مرکز صدا وسیما برای همکاری لازم و شایسته تقدیر کرده و انتظار داریم که در ساعات پر بازدید برنامه‌های شبکه دنا به کارشناسان مربوطه را با کرونا وقت لازم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد