Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از شرکت بیش از 39 هزار دانش‌آموز در امتحانات حضوری پایه دوازدهم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد رضا ناظم‌زاده در بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم اظهار داشت: امسال در استان اصفهان 478 حوزه برگزاری آزمون پذیرای بالغ بر 39 هزار دانش آموز پسر و دختر در پایه دوازدهم خواهد بود که امتحانات رشته‌های ریاضی و تجربی در روزهای زوج و امتحانات رشته های ادبیات و علوم انسانی، معارف اسلامی و بزرگسالان در روزهای فرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا در برگزاری امتحانات نهایی تصریح کرد: با توجه به این که سلامت دانش‌آموزان در اولویت اصلی ما قرار دارد، برای رفع نگرانی و دغدغه خانواده‌ها در خصوص برگزاری امتحانات به صورت حضوری، تعاملات خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت استان صورت پذیرفته است تا امتحانات در کمال آرامش و به دور از خطرات احتمالی برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و فرهنگ برای دانش آموزان پایه دهم از امروز به صورت اینترنتی و از طریق سامانه service.isfedu.ir آغاز شده و به مدت ۱۰ روز تا ۲۷ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

عبدالرضا رئیسی نیز در این باره اظهار داشت: با توجه به این که سلامتی دانش آموزان در اولویت اصلی ما قرار دارد، بر اساس تعامل و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، دستورالعمل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا به تمامی حوزه‌های امتحانی در سراسر استان ابلاغ شده است که بر این اساس تعداد حوزه‌های امتحانی افزایش یافته است تا بدین ترتیب تعداد دانش‌آموزان حاضر در هر حوزه امتحانی کاهش یافته و موازین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به نحو مطلوب رعایت شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مهم ترین پروتکل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا در برگزاری امتحانات نهایی اشاره کرده و افزود: ثبت اطلاعات دانش‌آموزان و عوامل برگزاری آزمون در سامانه سلامت، لزوم استفاده از ماسک توسط دانش‌آموزان و عوامل برگزاری آزمون ، ضدعفونی محیط حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان هر حوزه امتحانی از دیگر مواردی است که در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اجرا شده است.

وی در پایان افزود: برای نخستین بار، مراقبین سلامت استان در تمامی حوزه‌های برگزاری امتحانات حضور داشته و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی را مورد کنترل و بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس نهایی امتحانات دوازدهم استان اصفهان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزاری امتحانات نهایی برگزاری آزمون پایه دوازدهم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تأثیر این طرح در پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌ها افزود: دانش‌آموزان به دلیل عدم تشخیص و درک از محیط پیرامونی و خطرات ترافیکی بایستی آموزش‌های ایمنی عبور و مرور را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته برای ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها، آموزش و توزیع اقلام ایمنی شامل هزار عدد کلاه ایمنی، نصب شب رنگ بر روی ۲ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه موتوری و آموزش هشت هزار نفر موتورسوار انجام شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: در سال جاری نیز طرح‌های ارتقای ایمنی تردد به کاربران آسیب‌پذیر راه‌ها در حداقل ۶۰ منطقه دیگر در دستور کار است.

وی یادآور شد: همچنین طرح آشکارسازی هزار دستگاه ناوگان باری نیمه سنگین و سنگین استان برای ارتقای ایمنی تردد اجرایی شده و این روند ادامه دارد.

کد خبر 6084166

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری