Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@20:21:24 GMT

سریال «رهایی» جایگزین «بچه مهندس ۳» شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۹۵۴

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، سریال «رهایی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور از امشب (شنبه ۱۷ خرداد) در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

سریال «رهایی» با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می‌پردازد.

در «رهایی» می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال به قلم علی طالب آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیر حسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

خواننده این سریال علی لهراسبی است و بخشی از عوامل آن عبارتند از برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، طراح صحنه ولباس: فرهاد عزیزی‌فرد، تدوین: مهدی جودی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، مدیر تدارکات: سیدرسول حاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: محمدحسن سعادت هندی، روابط عمومی: راضیه جباری.

«رهایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۹، ۱۶:۳۰، ۰۰:۳۰ بامداد خواهد بود.

گفتنی است پیش از این قرار بود «سامو بندری» از شبکه دو سیما پخش شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سریال رهایی مسعود تکاور سرقت شبکه دو سیما بچه مهندس ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!