Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:24:45 GMT

تولید ۷ هزارماسک توسط خادمان راهیان نور لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۲۶۹

تولید ۷ هزارماسک توسط خادمان راهیان نور لرستان

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کمیته خادمان راهیان نوردر سطح استان ۷ هزار ماسک تولید کردند و چندین نذر قربانی برای نیازمندان تهیه و توزیع کردند.

مرتضی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در رابطه با اعزام کاروان راهیان نوربه مناطق شمال غرب اظهار داشت: منتظر اعلام دستورالعمل راهیان نور کشور هستیم تا کاروانی برای مناطق عملیاتی شمال غرب داشته باشیم و در صورتی که این موضوع ابلاغ شود حداقل یک کاروان را به این مناطق اعزام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع کرونا و لغو شدن اردوی راهیان نور افزود: کمیته خادمین راهیان‌نور از یکم اسفندماه تاکنون در سطح شهرستان‌ها هر شهرستان یک گروه جهادی تشکیل دادند.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان‌کرد: کمیته خادمان راهیان نوردر سطح استان ۷ هزار ماسک تولید کردند و چندین نذر قربانی برای نیازمندان تهیه و توزیع کردند.

سپهوند با اشاره به اینکه در رزمایش کمک‌های مومنان نیز مناطق فقیر نشین را پوشش دادیم گفت: در سطح شهرها به ویژه ورودی شهرها به ضدعفونی کردن تاکسی‌ها پرداختیم و در این زمینه فعالیت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان

علی سالاروند روز شنبه بیان کرد: محیط‌بانان پرتلاش منطقه حفاظت شده اشترانکوه طی پایش شبانه روزی، موفق به ثبت همزمان تصویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به ثبت تصاویر متنوع گونه‌های حیات‌وحش طی ۲ سال گذشته در زیستگاه‌های طبیعی لرستان، بیان کرد: این استان با شرایط مناسب زیستگاهی و حفاظتی، دارای بیش از ٣٠ درصد تنوع زیستی کشور است.

وی در خصوص مشاهده گونه ارزشمند خرس قهوه‌ای در استان گفت: طی سال جاری این سومین ثبت تصویر این گونه ارزشمند در مناطق تحت مدیریت استان می‌باشد و در این مشاهدات که ۲ بار در منطقه حفاظت شده اشترانکوه و یک بار در مناطق طبیعی شهرستان سلسله بوده، تصاویر هفت خرس ثبت شده است که آمار جالب توجهی از نظر مشاهده این گونه مهم در استان پس از سال‌ها و آن هم فقط ظرف یک ماه، محسوب می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: در سال گذشته نیز تصاویر حضور خرس قهوه‌ای و پلنگ بعنوان گونه‌های شاخص و در خطر انقراض در مناطق طبیعی استان ثبت شده که نشان دهنده پویایی و افزایش جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش در استان بواسطه برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه روزی محیط‌بان و زحمتکشان عرصه محیط زیست با تکیه بر استفاده از فناوری‌های نوین (هوشمندسازی) و افزایش تعداد نیروی محیط‌بان طی ۲ سال گذشته است.

سالاروند گفت: منطقه اشترانکوه لرستان از سال ۱۳۴۹ جزو مناطق حفاظت شده کشور قرار گرفته و طرح مدیریت حفاظت از این منطقه در سازمان محیط زیست تصویب شده است که باید در شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان تصویب و به کشور ارائه شود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر در این منطقه ۴۱ گونه پستاندار، ۱۹۵ گونه پرنده و ۶۰۰ گونه گیاهی وجود دارد که ۶۸ گونه گیاهی در این منطقه منحصر به‌فرد و مختص به اشترانکوه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • بارش‌های رگباری در لرستان
  • بارشهای رگباری در لرستان
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
  • اعزام ۸ هزار نفر از استان مرکزی به حرم امام راحل(ره)
  • ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان
  • (ویدیو) ثبت تصاویر چهار قلاده خرس قهوه‌ای در لرستان