Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@09:18:43 GMT

افزایش حوزه‌های امتحان نهایی تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۴۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از افزایش حوزه‌های امتحان نهایی پایتخت به 500 حوزه خبر داد و گفت: ۵۰۰ تب‌سنج برای حوزه‌های امتحانات نهایی شهر تهران خریداری شده است. ناطقان: عبدالرضا فولادوند مدیرکل شهر تهران در بازدید از 2 حوزه امتحان نهایی شهر تهران و فرایند برگزاری امتحانات در این حوزه‌ها، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم در انتخاب رشته دانش‌آموزان و آینده شغلی آنها مؤثر است و امتحانات پایه دوازدهم هم به دلیل تأثیر معدل دیپلم در کنکور دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تعداد حوزه‌های آزمون‌های نهایی را از ۲۷۴ حوزه به ۵۰۰ حوزه افزایش داده است و تعداد دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحان نهایی از تعداد ۲۷۴ نفر به ۱۲۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

فولادوند گفت: تعداد ۵۰۰ تب‌سنج برای حوزه‌های امتحانات نهایی خریداری شده است تا پیش از ورود عوامل اجرایی و دانش‌آموزان، حرارت بدن آنها سنجیده شود؛ همچنین با بسیج توافق کرده‌ایم تا برای ضد عفونی مدارس در قبل و بعد از برگزاری آزمون به ما کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهمیت آموزش جهت پیشگیری از تکثیر کرونا گفت: مربیان بهداشت و مدیران حوزه‌های اجرا، آموزش‌های لازم را پیش از برگزاری امتحانات جهت پیشگیری از شیوع کرونا دیده‌اند و با توجه به این آموزش‌ها، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری آزمون‌ها رعایت می‌شود و خانواده‌ها از این بابت و در مورد سلامت فرزندانشان نگرانی نداشته باشند.

در طی این دو بازدید، نحوه ضد عفونی دانش‌آموزان هنگام ورود به مدرسه، استفاده از ماسک و دستکش، رعایت فاصله‌گذاری بین صندلی‌ها در محل برگزاری آزمون، مخزن سؤالات و ... مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
منبع: فارس برچسب ها: حوزه‌های امتحان ، امتحان نهایی ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حوزه های امتحان امتحان نهایی تهران حوزه های امتحان امتحان نهایی دانش آموزان شهر تهران حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی