Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@22:37:12 GMT

دردسر بزرگ ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۴۴۳

دردسر بزرگ ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ایران

اوساگونا بعد از تعطیلی تمرینات راهی کشورش شد، اما با وجود آغاز دور جدید تمرینات هنوز به تهران برنگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستین اوساگونا قصد بازگشت به تهران را دارد، اما هنوز موفق نشده پروازی را برای خروج از کشورش و رسیدن به تهران پیدا کند و به همین خاطر در تمرینات غایب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوساگونا به محض تهیه بلیت راهی کشورمان خواهد شد تا سایر بازیکنان پرسپولیس را در تمرینات همراهی کند منتهای مراتب او با دردسربزرگی مواجه شده است.

نیجریه پرجمعیت‌ترین کشور آفریقاست و پایتخت و برخی شهر‌های بزرگ اعم از لاگوس، اوگان و ابوجا حتی با جمعیتی حدود ۳۰ میلیون نفر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند. رئیس‌جمهور نیجریه بلافاصله پش از شیوع بیماری کرونا در این کشور اعلام کرد قرنطینه حداقل برای دو هفته ادامه دارد. بنا بر این دستور، همه شهروندان باید در خانه بمانند و سفر‌ها لغو می‌شود و تمام مشاغل تعطیل شده‌اند. به گفته رئیس‌جمهور نیجریه از این دوره تعطیلی برای شناسایی، ردیابی و جداسازی همه افراد مبتلا به ویروس استفاده شده است.

این اعلامیه باعث وحشت در میان بسیاری از مردم شده و ساکنان لاگوس برای خرید مواد غذایی روانه فروشگاه‌ها شدند و قیمت‌ها نیز به طرز عجیبی افزایش پیدا کرد. از آن طرف قوانین سفت و سختی وضع و فرودگاه‌ها بسته و حمل و نقل عمومی تعطیل شده است. بر همین اساس بلیتی پیدا نمی‌شود که کریستین اوساگونا بخواهد به تهران بازگردد. این مهاجم اهل نیجریه تاکنون ۷ درصد از مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است.

این در حالی است که سایر بازیکنان پرسپولیس تاکنون نزدیک به ۶۵ درصد ازپول قرارداد خود را گرفته‌اند، اما با این وضعیت مهاجم آفریقایی فقط می‌تواند با بازگشت به ایران پولش را بگیرد. کریستین اوساگونا به اطلاع مسئولان پرسپولیس رسانده که فرودگاه‌های کشورش نیجریه بسته شده و هیچ پروازی از این کشور انجام نمی‌شود. او خبر داده است به محض اینکه بتواند بلیت تهیه کند به ایران برمی‌گردد.

یحیی گل‌محمدی نیز در جریان این دردسر عجیب و ناخواسته اوساگونا قرار گرفته و پیغام داده هر زمانی توانست بلیت بخرد به ایران بازگردد. بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ نوزدهم از روز ۴ تیرماه سال جاری آغاز می‌شود در حالی که هنوز معلوم نیست اوساگونا چه زمانی به ایران بازمی‌گردد.

پرسپولیس طبق برنامه ۴ تیرماه در حالی باید به مصاف پیکان برود که به احتمال زیاد کریستین اوساگونا باید در این دیدار روی نیمکت بنشیند، چون نتوانسته در تمرینات تیمش حضور کاملی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کریستین اوساگونا پرسپولیس کریستین اوساگونا کریستین اوساگونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • اوسمار ویرا چه زمانی به ایران برمی گردد؟
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد