Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها می توانند متناسب با شرایط خود، امتحانات را حضوری یا غیر حضوری برگزار کنند.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: از امروز حضور دانشجویان طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز شناخته شده است، البته حضور دانشجویان دکتری از قبل مجاز شناخته شده بود، این بازگشایی مربوط به سایر مقاطع دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته این به معنی برگزاری کلاس حضوری نیست، کلاس های حضوری در صورتی برگزار می شوند که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بتوانند پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: عمده کلاس های دانشگاه ها در حال حاضر به اتمام رسیده است لذا آموزش حضوری چندان موضوعیتی ندارد.

خاکی صدیق در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه ها هم تصریح کرد: طبق بخشنامه وزارت علوم، دانشگاه‌ها می توانند متناسب با شرایط خود، امتحانات را حضوری یا غیر حضوری برگزار کنند.  

وی خاطرنشان کرد: اولویت در برگزاری امتحانات سلامتی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگا ه‌ها است اگر دانشگاه ها بتواند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند به طور طبیعی اولویت آنها، آزمون حضوری است و اگر تحت هر شرایط دانشگاه ها نتواند بخشی از این پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند اولویت با آزمون غیر حضوری خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون آموزشی وزیر علوم علی خاکی صدیق امتحانات پایان ترم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

ایسنا/ایلام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز در حمایت از حمله کوبنده ایران به صهیونیست‌ها اجتماع می‌کنند.

اجتماع دانشگاه علوم پزشکی در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی امروز ۲۷ فروردین ماه در مسجد حضرت قائم (عج) پردیس دانشگاه برگزار می‌شود.

اجتماع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایلام توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و حضور تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

این اجتماع ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی از دانشگاه‌های کشور در رتبه‌بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد