Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:19:57 GMT

فعالیت‌های بدون مجوز برخی مجموعه‌های ورزشی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۵۲۹

فعالیت‌های بدون مجوز برخی مجموعه‌های ورزشی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های بدنسازی به تدریج فعالیت خود آغاز کرده‌اند، اما برخی از آنها دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمی‌کنند که این موضوع می‌تواند منجر به گسترش ویروس کرونا شود.

 

 

 

بیشتر بخوانید: تغییرات جالب لباس تیم‌های‌ فوتبال در طول تاریخ + فیلم 

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا باشگاه بدنسازی دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،  مهران فاطمی،  با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ضمن تقدیر از پرسنل سازمان در برپایی شاد راه نور گفت: یکی از مجموعه‌های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می‌شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.   وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال‌های مختلف شاهد اقدامات و حرکت‌های ارزشمند بوده ایم.   وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیرو‌های انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کار‌های ارزشمند است.   استاندار یزد د ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می‌کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت‌ها می‌کند.   وی با اشاره به تجربه‌ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بی نظیر مردم در این رویداد بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می‌آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه‌ها را حس می‌کنند و یک کار ارزشمند است که سال‌های بعد میتواند توسعه پیدا کند و نشان می‌دهد که چقدر این رویداد‌ها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.   مهران فاطمی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می‌دانیم.   وی در پایان محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص‌های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان‌های خوش سلیقه در غرفه‌ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند. گفتنی است شادراه نور در روز ۲۸ اسفند ماه با حضور مهران فاطمی استاندار یزد افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • گام‌های باشگاه هوادار برای دریافت مجوز ملی و حرفه ای