Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه از تعیین تکلیف رانندگانی که به علت رعایت نکردن اجرای فاصله گذاری اجتماعی در خصوص ویروس کرونا مبلغ پنج میلیون ریال جریمه شده بودند، خبر داد.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه جدید پلیس راهور ناجا، دارندگان خودروهایی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را در بازه زمانی اعلامی از طرف ستاد مقابله با کرونا رعایت نکرده و مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون و برای آنها دستور توقیف و شکایت در سیستم شماره گذاری ثبت شده است، می توانند از امروز با مراجعه به پلیس راهور استان نسبت به رفع دستور توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: در ابلاغیه جدیدی که توسط پلیس راهور ناجا به سراسر استان ها ابلاغ شده، به منظور رفاه حال هموطنان، دستور رفع توقیف این خودروها صادر شده است.

توقیف ۷۸ دستگاه خودرو در جاده های ایلام

همچنین همتی زاده از توقیف ۷۸ دستگاه خودرو در جاده های ایلام طی سال جاری خبر داد.

وی ادامه داد : از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون تعداد ۷۸ دستگاه خودرو دارای شکایت قضایی و خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی استان توسط ماموران این پلیس توقیف و پس از سیر مراحل قانونی  روانه پارکینگ شدند.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: خودروهایی که دارای شکایت قضایی و خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال (تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهور ) هستند، توقیف می شوند.

همتی زاده اضافه کرد: ماموران پلیس راه مجهز به گوشی های سیستم هوشمند ثبت تخلف هستند و از این طریق به اصالت خودروها دسترسی و می توانند خودروهایی دارای شکایت قضایی ، شماره گذاری و خلافی هستند شناسایی و نسبت به توقیف آنها اقدام کنند.

وی گفت: رانندگان وسایل نقلیه دارای شکایت باید هرچه زودتر نسبت به رفع شکایت خودرو و پرداخت خلافی معوق خود اقدام کنند در غیر این صورت و در صورت تردد کردن در جاده ها ماموران پلیس راه نسبت به توقیف این خودروها اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو فاصله گذاری اجتماعی پلیس راهور ناجا استان ایلام خودرو فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی میلیون ریال دارای شکایت پلیس راهور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با هشدار به داوطلبان شرکت در کنکور گفت: در ایام منتهی به برگزاری کنکور ‌و آزمون‌های جامع داوطلبان باید مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند. این افراد با سوءاستفاده از اضطراب و نگرانی داوطلبان دست به کلاهبرداری می‌زنند و در پوشش تبلیغاتی نظیر فروش سوالات کنکور، فروش منابع اصلی کنکور و ... اقدام به کلاهبرداری از داوطلبان می‌کنند. 

وی با بیان اینکه این نوع از کلاهبرداری نزدیک به زمان کنکور رخ می‌دهد، گفت: متاسفانه افراد زیادی هم درگیر این نوع از کلاهبرداری می‌شوند. عمدتا تبلیغات این افراد سودجو نیز در بستر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها انجام می‌شود و در نهایت نیز یا داوطلبان را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و حساب بانکیشان را خالی می‌کنند، یا اینکه سوالات جعلی را به فروش رسانده و در نهایت سبب می‌شوند که داوطلبان به این امید واهی که سوالات را در اختیار دارند، نتایج بدی در کنکور اخذ کرده و هم کنکور را از دست بدهند و هم مبلغ زیادی را پرداخت کنند. 

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشته و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بودیم، گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال ، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند. همچنین در مواردی اقدام به جعل لوگوی سازمان سنجش می‌کنند تا افراد بیشتری را وسوسه کرده و مورد اغفال قرار دهند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه انتشار چنین آگهی‌هایی در فضای مجازی جرم است، گفت:‌ همچنین هرگونه خرید و فروش تحت عنوان فروش سوالات کنکور و آزمون‌ها و... در فضای مجازی جرم است. از این رو لازم است که مردم به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند. هچنین هرگونه اخبار در مورد کنکور و آزمون‌های جامع را از رسانه‌های رسمی و سایت رسمی سازمان سنجش پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها