Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به ظرفیت کشاورزی و گردشگری شهرک گلخانه‌ای حصارگلی گفت: با هدف راه‌اندازی فازهای بعدی این مجتمع، مشکلات گلخانه‌داران در ستاد رفع موانع تولید استان تهران مطرح می‌شود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حسین کاغذلو امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند تأمین زیرساخت‌های شهرک حصارگلی ورامین اظهار داشت: یکی از مشکلات این مجتمع، موضوع انتقال گاز شهری است که با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرک حصارگلی بزرگترین سایت گلخانه‌ای استان تهران است که با توجه به فصل سرما تأمین گاز آن بسیار ضروری است؛ از این‌رو مقرر شده با اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه تقلیل فشار تا پیش از آغاز فصل سرما، عملیات گازرسانی به شهرک حصارگلی اجرایی شود.

فرماندار شهرستان ورامین بیان کرد: در فاز نخست این پروژه 54 واحد دارای پروانه تأسیس گلخانه سبزی، صیفی و گل‌های شاخه بریده واگذار شده تا بیش از 50 تن سبزی و صیفی و 16 میلیون گل شاخه بریده تولید شود.

روند تأمین زیرساخت‌های شهرک حصارگلی ورامین تسریع می‌شودتهران| احداث مجتمع گلخانه‌ای حصارگلی 6 هزار فرصت شغلی در ورامین ایجاد می‌کندتهران| اکوکمپ و سافاری پارک حصارگلی ورامین با 200 میلیارد اعتبار کلنگ‌زنی شد

کاغذلو سپس با اشاره به ظرفیت شهرک گلخانه‌ای حصارگلی افزود: این مجتمع آینده کشاورزی و صنعت گردشگری کشاورزی شهرستان ورامین محسوب می‌شود که می‌تواند علاوه بر تأمین محصولات موردنیاز مردم، در جذب گردشگر نیز نقش به سزایی ایفا کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:با توجه به افزایش قیمت کالاها و اقلام موردنیاز احداث گلخانه، برخی از گلخانه‌داران با مشکلاتی روبه رو شده‌اند که این مشکلات در ستاد رفع موانع تولید استان تهران مطرح می‌شود تا زمینه راه‌اندازی فازهای بعدی فراهم شود.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلخانه ای حصارگلی شهرک حصارگلی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و ستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072683 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • مشکل واگن‌های وارداتی چینی سرانجام حل شد
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  •  گازرسانی به حفرات خالی تکاب کلید خورد