Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@09:13:22 GMT

روح‌الامینی: سلامت مردم خط قرمز نمایندگان است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۸۲۱

روح‌الامینی: سلامت مردم خط قرمز نمایندگان است

خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مورد اجرای طرح ترافیک تهران بین دیدگاه شهرداری تهران و راهور با وزارت بهداشت به خصوص ستاد مقابله با کرونا قطعاً باید نظر وزارت بهداشت اعمال شود.

عبدالحسین روح الامینی در مورد اجرای طرح ترافیک در تهران، گفت: بین دیدگاه شهرداری تهران و راهور با وزارت بهداشت به خصوص ستاد مقابله با کرونا قطعاً باید نظر وزارت بهداشت اعمال شود چرا که مجموعه وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا با توجه به مانیتورینگی که از مبتلایان و بیماران دارند، بهتر از سایر دستگاه‌ها می‌توانند تشخیص دهند چه اتفاقاتی باید بیفتد و رفع محدودیت‌ها باید چگونه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه درآمد اندک شهرداری تهران از موضوع طرح ترافیک نباید باعث شود که مسئولان شهری در اجرای طرح ترافیک تهران عجله کنند، تصریح کرد: اگر هم موضوع درآمدزایی نیست و مسئله ترافیک شهری مشکلاتی را ایجاد کرده، بهتر است مسئولان راهکارهای دیگری برای رفع ترافیک بیاندیشند تا سلامتی مردم هم به خطر نیفتد و جلوی زنجیره شیوع کرونا هم گرفته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سلامت مردم از همه مسائل مهمتر است، اظهار داشت: خط قرمز نمایندگان مردم در مجلس یازدهم سلامت مردم است و اگر تصمیماتی در دستگاه‌ها اتخاذ شود که سلامت و جان مردم را به خطر بیاندازد، قطعاً به عنوان وکلای مردم ورود خواهیم کرد و نمی‌گذاریم سوءتدبیرها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

روح الامینی با بیان اینکه امیدوارم مسئولان شهری تذکرات وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند و به آن عمل کنند، تصریح کرد: در صورتی که مسئولان شهری به تذکرات ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت توجه نکنند، موضوع را از وزارت کشور پیگیری می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران مجلس روح الامینی طرح ترافیک ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند