Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-30@02:50:02 GMT

بنیامین سه ساله به پدربزرگ و مادربزرگ خود تحویل داده شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۸۳۵

بنیامین سه ساله به پدربزرگ و مادربزرگ خود تحویل داده شد

حمیدرضا پوریوسف در گفتگو با خبرنگار مهر در پی انتشار عکس و فیلم از زن مشهدی به نام «مهلا» که با کتک زدن فرزند سه ساله خود به نام «بنیامین» و به تصویر کشیدن این صحنه‌های دلخراش در صفحه اینستاگرامی خود قصد داشت تا از مردم اخاذی کند ولی با وارد عمل شدن پلیس فتا خراسان‌رضوی دستگیر شد، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های خدمات اورژانس اجتماعی اداره‌کل بهزیستی این استان است، لذا این خدمات زمانی از سوی همکاران بنده انجام می‌شود که مکان دقیق افرادی که به این اورژانس احتیاج دارند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه این اقدام دردناک روز گذشته انجام شده است، افزود: همکاران بنده در تماس‌های مردمی از این قضیه مطلع شدند و جستجوها برای پیدا کردن مکان این رخداد آغاز شد و با همکاری قاضی دادسرای فضای مجازی خراسان‌رضوی و پلیس فتا، مادر کودک دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل کودک به بهزیستی یا خانواده وی با دستور مقام قضائی انجام می‌شود، گفت: اوضاع بالینی بنیامین سه ساله مساعد و با نظر مقام قضائی کودک تحویل پدربزرگ و مادربزرگ خود داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، اظهار کرد: هنوز جزئیات خاصی در مورد این پرونده در دست نیست.

کد خبر 4942719

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی کودک آزاری مشهد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سرو گوشت الاغ در یک هتل مشهد چه بود؟

به گزارش تابناک، محمود مادرشاهیان عصر پنجشنبه در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: «مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.»
 

  وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد، بدون دانستن جزئیات موضوع، اقدام به کار غیرحرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل‌ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی‌ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده‌هایی که به این شهر می‌آیند در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای سرو گوشت الاغ در یک هتل مشهد چه بود؟
  • «بنیامین فرجی» به مدال برنز تنیس روی‌میز آزاد جهان دست یافت
  • بهره مندی ۵۳۰ کودک اتیسم از خدمات بهزیستی خوزستان
  • دختر بچه گم شده در ساحل بوشهر به آغوش خانواده بازگشت
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد