Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای خطاب به باشگاه‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده تأکید و تخطی از آن را تخلف انضباطی اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیر سابق پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی در کلیه رده‌ها اعلام کرد:

بر اساس مقررات انضباطی، پایبندی و رعایت تمامی آیین‌نامه، بخشنامه‌ها و دستور العمل‌های صادره در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه رده‌ها از سوی باشگاه‌ها، بازیکنان و مقامات رسمی لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نامه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها آمده است:

هرگونه تخطی از مقررات ابلاغی، تخلف انضباطی محسوب و قابل ارجاع و رسیدگی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است.

بر این اساس بر اجرای کامل و دقیق این مقررات از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط تأکید می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال دبیرکل فدراسیون فوتبال مدیر سابق پرسپولیس مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس