Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:23:09 GMT

پژوهشگاه نفت 2 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۸۸۹

پژوهشگاه نفت 2 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

خبرگزاری آریا - پژوهشگاه صنعت نفت با هدف ارزیابی توانمندی گروه‌های نوپا و ارائه خدمات پژوهشی، 2 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، تفاهمنامه همکاری با رویکرد ارزیابی و تشخیص توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک به تامین نیازهای آزمایشگاهی، بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و کامبیز صدقیانی‌زاده مدیرعامل شرکت توسعه طرح‌های نفت و گاز فراب امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همکاری برای بازارسازی وتوسعه فضای کسب‌وکار شرکت‌های دانش بنیان و گروه‌های استارتاپی و برقراری ارتباط با متقاضیان و بهره‌برداران در صنایع نفت، گاز، پالایشی و پتروشیمی از موضوعاتی است که قرار است در این تفاهم‌نامه دنبال شود. همچنین قرار است پژوهشگاه صنعت نفت شناسایی نیازهای فناورانه صنعت، رصد فناوری، همکاری در مراحل مختلف تجاری‌سازی با هدف ورود محصول فناورانه به بازار مصرف را در دستور کار خود قرار دهد.
شرکت توسعه طرح‌های نفت و گاز فراب، اختصاص بخشی از امکانات این شرکت به گروه‌های نوپا برای توسعه محصول فناورانه و ارائه خدمات مشاوره‌ای و منتورینگ و شناسایی گروه‌های مستعد برای شکل‌گیری استارتاپ‌ها و توانمندسازی آنها را در برنامه خود قرار می‌دهد.
تفاهمنامه همکاری با رویکرد ارائه خدمات پژوهشی، مهندسی، مشاوره‌ای و آموزشی نیز بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و ابوالفضل خراط، مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) امضا شد که بر اساس این تفاهم‌نامه، تبادل اطلاعات، تجربیات و توانایی‌های علمی و همچنین ارائه خدمات پژوهشی، مهندسی، مشاوره‌ای و آموزشی از مهم‌ترین اهداف این همکاری مشترک محسوب می‌شود. مشارکت در انجام پژوهش‌ها با هدف دستیابی به دانش فنی و فناوری‌های اولویت‌دار از دیگر اهدافی است که مقرر شده است طرفین برای حصول آن با یک‌دیگر همکاری کنند.
انجام پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های آزمایشگاهی طرفین برای انجام پروژه‌های مشترک و فراهم‌سازی امکانات و شرایط مورد نیاز برای اجرای دوره‌های آموزشی، کارآموزی و کارگاه‌های آموزشی مشترک از زمینه‌های عمومی همکاری در این تفاهم‌نامه است. همکاری این دو مجموعه در حوزه‌هایی مانند فناوری غشایی، تبدیل متانول به بنزین، بازیابی آمین‌های مستعمل، کاتالیست و خدمات مهندسی انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پژوهشگاه صنعت نفت نامه همکاری ارائه خدمات تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با هدف تقویت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امضا شد.

رئیس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر ضرورت ارتقای نظام عدالت اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی، گفت: خوشبختانه شاهد تغییر نگاه جامعه در موضوع زندانیان و رشد آمار کمک‌های مردمی در زمینه رفع مشکلات این اقشار هستیم.

وی با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد به خانواده‌های زندانیان نیازمند، اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی و کسب و کار، تأمین اجاره و ودیعه مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی، احداث و خرید مسکن، هزینه تحصیل دانش‌آموزان، تأمین جهیزیه نوعروسان از جمله خدمات کمیته امداد به خانواده‌های زندانیان نیازمند است.

بختیاری تاکید کرد: سال گذشته در مجموع ۸۷۶ میلیارد تومان خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند ارائه شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه بر اساس آمار بخش بزرگی از خانواده زندانیان از جرم سرپرست خود اطلاع نداشته‌اند، گفت: خانواده زندانیان در حالی به مشکلات معیشتی گرفتار می‌شوند که تقصیری از بابت جرم سرپرست خود ندارند و این وظیفه نهادهای حمایتی است که از آنان پشتیبانی شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان تا سه ماه پس از آزادی تداوم می‌یابد تا سرپرست خانواده در این مدت با آرامش به دنبال کسب و کار و تأمین خانواده خود برود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به تفاهم‌نامه پیشین این نهاد با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه پیش رو گام مهمی در ارتقای سطح همکاری‌های دو نهاد برای کمک‌رسانی به این اقشار محروم باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه نباید جرم سرپرست خانواده موجب بروز آسیب‌های اجتماعی برای خانواده او شود، گفت: به دنبال توانمندسازی این خانواده از طریق معرفی آنان به کمیته امداد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات کمیته امداد به ویژه در سال‌های اخیر منشأ خیر و برکت برای جامعه بوده است، افزود: کمیته امداد در حوزه خانواده زندانیان نیازمند خدمات بسیار خوبی از طریق سبد کالا، امور معیشتی و.. داشته که قابل تقدیر است.

کد خبر 6080837

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست