Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به ۹۰ درصد اهدافمان رسیده‌ایم و راهی که می‌خواستیم را پیش رفته‌ایم. تاریخ انتشار: 17:30 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۷۵۷

خبرگزاری میزان - احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال  در جدیدترین گزارش ماهانه خود به هواداران این باشگاه اظهار داشت: استقلال یک باشگاه بزرگ است و باشگاه یعنی به جز تیم فوتبال، سایر رشته‌ها را هم شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت سعی کردیم هم در رشته‌های آقایان و هم در رشته‌های بانوان فعالیت داشته باشیم و اقدامات خوبی هم انجام شده است. طی روزهای آینده اخبار خوبی را به هواداران استقلال در زمینه این اقدامات اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در طول مدیریت خود، تصریح کرد: معتقدم تاکنون به ۹۰ درصد از اهدافمان رسیده‌ایم و جزییات اقدامات انجام شده برای افزایش رشته‌های ورزشی استقلال را به زودی اعلام می‌کنیم.

از هواداران و پیشکسوتان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون برنامه‌های آینده این باشگاه، افزود: می‌خواهیم از طریق معاونت اقتصادی باشگاه، از هوادارانی که در راه حمایت از استقلال آسیب دیده‌اند، دلجویی و هرآنچه از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم. همچنین بر خود واجب می‌دانیم که به صورت هفتگی با پیشکسوتان در ارتباط باشیم و آنها را تکریم کنیم. 

سعادتمند در مورد خبر خوب خود برای هواداران استقلال، گفت: خبر خوب دیگر ما در ارتباط با ورزشگاه مرغوبکار است که ما این ورزشگاه را به مراحل نهایی رساندیم و این استادیوم با ارزش ریالی قابل توجه به سرمایه‌های باشگاه اضافه خواهد شد. این برای باشگاه استقلال که هیچ‌گاه دارایی خاص و متعلق به خود را نداشته، اتفاق خوبی است.

قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم

وی درباره تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال، اظهار داشت: قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم و از همه سرمایه‌های باشگاه حمایت کرده‌ایم. امسال نمی‌گذاریم استقلال مانند سال‌های قبل، بازیکنان خود را از دست بدهد و نفرات تیم را حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با امکانات این باشگاه تصریح کرد: ما تا پایان فصل آینده مشکلی در مورد زمین تمرین نداریم و در حال حاضر استقلال دو زمین تمرین چمن دارد. به این ترتیب مشکل زمین تمرین که در فصل‌های اخیر همواره استقلال را آزار داده، نداریم. یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل هم برای باشگاه تا سال ۱۴۰۰ فراهم شده است. با پیگیری امور مربوط به کمپ مرحوم حجازی به دنبال این هستیم تا در آینده استقلال دیگر به دنبال اجازه زمین تمرین و سالن بدنسازی و استخر نباشد و همه اینها متعلق به خود باشگاه باشند.

سعادتمند در پایان در خصوص اقدامات آتی باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت اقتصادی باشگاه نشستی با معاونین وزیر ارتباطات داشتیم که قرار بر این شد تمبرهای اختصاصی برای پیشکسوتان باشگاه تهیه شود. موضوع تلویزیون اینترنتی باشگاه استقلال را هم پیگیری می‌کنیم تا هواداران بتوانند از آن هم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: منزوی: حرفی علیه استراماچونی نزدم، گفتم تکلیف مشخص شود/ در سال ۹۹ باید بدهی چند سال قبل نظری را بدهیم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است.

به گزارش مشرق، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.

قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • رئیسی: رشد اقتصادی کشور به ۶ درصد رسیده است
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال