Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استقلال درخصوص مسائل مختلف به هواداران گزارش داد.

طرفداری- احمد سعادتمند، سرپرست تیم فوتبال استقلال طی یک گزارش ماهانه، درخصوص اتفاقات و مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، در ادامه صحبت های سعادتمند را مرور خواهیم کرد:

فعالیت در سایر رشته های ورزشی

ما یک باشگاه بزرگ هستیم و باشگاه های بزرگ باید به عنوان یک باشگاه تلقی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نمی تواند فقط یک رشته ورزشی داشته باشد، بنابراین تلاش کردیم و اقدامات بسیار خوبی صورت دادیم که در بخش آقایان و بانوان، چون اعتقاد داریم که نیمی از طرفداران ما بانوان هستند و باید در فعالیت های ورزشی و غیرورزشی که داریم، در بخش بانوان نیز فعالیت داشته باشیم که امیدوارم طی روزهای آینده اخبار خوبی برای شما داشته باشیم اگر چه بیش از 90 درصد راه را رفته ایم. ان شالله به زودی به نتیجه قابل قبولی در زمینه افزایش تعداد رشته های ورزشی برای باشگاه استقلال برسیم.

تکریم هواداران و پیشکسوتان

موضوع دوم بحث تکریم از هواداران است. ما بنا داریم هر هفته در بخش آقایان و بانوان از تعداد خاصی از هواداران مان که سال ها در کنار باشگاه بودند و بعضی از این اتفاقات ناراحت کننده هم بوده است دلجویی کنیم و کنارشان باشیم. این اتفاق از هفته گذشته صورت گرفته و ادامه خواهد داشت و همچنین از پیشکسوتانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تکریم خواهیم کرد. خیلی از آن ها الان در خانه هستند و نیاز به احترام و عزت و تکریم دارند. پیشکسوتان سرمایه های اصلی باشگاه هستند و احترام شان برای ما واجب است و تلاش می کنیم در بازی ها و در سفرهایی که در پیش روی داریم خدمت این عزیزان باشیم.

رفع مشکل چمن و سالن بدنسازی

خبر خوب ما برای هواداران درخصوص ورزشگاه مرغوب کار است. با تلاشی که در باشگاه صورت گرفت و حمایتی که از سوی وزارت ورزش صورت گرفت، باید بگویم که ورزشگاه مرغوبکار را به مراحل نهایی رساندیم و آماده تنظیم و امضای صورت جلسه تغییر و تحول هستیم. و این را من به هواداران تبریک می گویم که این ورزشگاه به سرمایه های باشگاه اضافه خواهد شد. استقلال هیچ وقت دارایی و سرمایه مخصوص خودش را نداشته است و این اتفاق بسیار خوبی است که در هفته آینده خبرهای خوبی درخصوص کمپ حجازی خواهیم داد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که سرمایه های باشگاه را حفظ کنیم. در سنوات گذشته ما بازیکنان خوب خود را از دست می دادیم اما امسال بنا داریم که با نظر کادرفنی سرمایه باشگاه که بازیکنان خوب مان هستند را حفظ کنیم و قصد فروش بازیکنی را نیز نداریم. هواداران عزیز شک نکنند که ما بخاطر رفع مشکلات مالی به هیچ وجه سرمایه های باشگاه را ارزان نخواهیم فروخت و از آن ها حمایت می کنیم.

خیلی از کارهایی که ما انجام می دهیم جزو وظایف ما است و ما این ها را به عنوان افتخار و عملکرد نمی توانیم اعلام کنیم. چون زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر و سایر موراد که مرتبط به یک باشگاه حرفه ای است، جزو وظایف ما است و تهیه آن ها کار بزرگی نیست. اما باید بگویم که تا پایان فصل آتی یعنی تا پایان برج 4 سال آینده مشکلی درخصوص داشتن زمین چمن تمرین نداریم. ما الان 2 چمن استاندارد داریم و یک سالن بدنسازی رایگان در اختیار باشگاه قرار گرفت.در حال حاضر در این بخش ها ما دغدغه ای نخواهیم داشت تا سال آینده و بنا داریم در این یک سال برای خود باشگاه این امکانات را فراهم کنیم و این اتفاق طی یک سال آینده انجام خواهد شد.

تمبر اختصاصی

ما نشستی با وزیر ارتباطات داشتیم و صحبت کردیم تا تمبر اختصاصی برای اسطوره های خود بزنیم. این جلسه برگزار شد و حرف های خوبی زده شد و در خصوص تلویزیون اینترنتی صحبت شد و این تمبر اختصاصی نیز یک محصول خوب و به یاد ماندنی هست که همه هواداران می توانند برای خانه خود تهیه کنند و جزو افتخارات باشگاه باشد.

تکمیل هیئت مدیره

این هفته در راستای تقویت هیئت مدیره، با رعایت تشریفات قانونی و از طریق مجمع، اتفاقات خوبی را صورت خواهیم داد. هیئت مدیره را با کمک افرادی کهمی توانند به باشگاه کمک کنند تکمیل خواهد شد.

پرداخت مطالبات پادوانی

از زمان ورودمان تلاش کردیم تا بدهی پادوانی را پرداخت کنیم و شماره حساب ایشان را از وکیلش گرفتیم و مکاتبات لازم صورت گرفت و موافقت فیفا را مبنی بر پرداخت صد هزار دلار از محل مطالبات استقلال در فیفا گرفتیم. برای پرداخت سه تاییدیه می خواهد یک باشگاه و فدراسیون فوتبال و پادوانی، ما و فدراسیون فوتبال تاییدیه را فرستادیم اما از پادوانی در این خصوص خبری نشده است. ما حسن نیت خود را نشان دادیم و آماده پرداخت مطالبات ایشان هستیم و امیدوارم که ایشان نیز تاییدیه را انجام دهند.

اکران آنلاین فیلم آبی به رنگ آسمان

طی جلسه ای که با آقای رفیعی داشتیم، قرار شد فیلم آبی به رنگ آسمان را به صورت آنلاین برای هواداران پخش کنیم. برای این فیلم زحمت کشیده است و بسیاری از هواداران موفق به دیدن این فیلم نشده اند. این فیلم به صورت آنیلان برای همه پخش خواهد شد و امیدوارم که هواداران از این فیلم استقبال کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سالن بدنسازی سال آینده صورت گرفت یک باشگاه خواهد شد یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکتسانی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با شمس آذر قزوین راهی امارات شد. وی روز گذشته در تمرین استقلال حضور نداشت تا شایعاتی در مورد عدم هماهنگی او با کادر فنی مطرح شود اما این بازیکن در نهایت شب گذشته به تهران بازگشته است.

ماشاریپوف قرار است در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی؛ این زمین مقدس است، برو و هرگز برنگرد!
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال