Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مسئولان کانون‌های خیرین، کانون زنان و خانواده، کانون شهدا و کانون تشکل‌های بانوان ارومیه از خادمیاران رضوی فعال در کارگاه تولیدی ماسک شهید باکری تقدیر شد.

به گزارش قدس آنلاین، به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی، بسیج دانشجویی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد ارومیه، کارگاه تولید ماسک شهید باکری فعالیت خود را از اوایل فروردین ماه سال جاری آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه روزانه بالغ بر هزار ماسک بهداشتی تولید و بین کادر درمانی، اعضای گروه‌های جهادی و همچنین در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

در این کارگاه ۳۵ نفر از بانوان جهادی مشغول به فعالیت هستند که اکثر آنان اعضای خادمیاران رضوی هستند که از روزهای ابتدایی آغاز به کار این کارگاه، در این مجموعه مشغول به خدمت‌رسانی شدند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خادمیاران رضوی تقدیر شهیدباکری تولیدی ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب