Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:21:47 GMT

روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۹۹۶

روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپنتا نیکنام عصر امروز (شنبه) در دویست و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه سال گذشته نام کمیسیون خدمات به کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری تغییر داد، اظهار کرد: محیط زیست صرفاً به فضای خارج از شهر گفته نمی‌شود و بخش مهمی از محیط زیست به شهرها باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر نام کمیسیون باعث تغییر رویکرد در شورای شهر و شهرداری شد، افزود: لازم است سایر کمیسیون‌های شورا نیز نسبت مباحث محیط زیستی حساس شوند و در برنامه‌های خود این مهم را لحاظ کنند.

نیکنام با بیان اینکه مدیران استان همگی باید به این نتیجه برسند که محیط زیست و حفاظت از آن یکی از اولویت‌های جامعه کنونی است، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست در حال انجام است و شهرداری نیز تضمین لازم را داده است تا این اقدام با اولویت بالا تأمین اعتبار و اجرایی شود.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه آئین نامه بازبافت و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در حال تدوین است، اضافه کرد: روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در شهر یزد تولید شده و بیش از پیش وجود چنین آئین نامه‌ای احساس می‌شود.

کد خبر 427332

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر يزد نخاله های ساختمانی سپنتا نیکنام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محیط زیست شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزار تومان و هر شانه ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، هر شانه محصول با نرخ ۶۵ هزار تومان برای مصرف کننده در خیابان توسط وانتی ها عرضه می شود.

کاشانی ادامه داد: علی رغم آنکه خواستار خرید حمایتی ماهانه ۱۰ هزار تن تخم مرغ مازاد توسط پشتیبانی امور دام از مرغداران شدیم، اما به رغم زیان هنگفت تولیدکنندگان این امر محقق نشده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن تولید روزانه تخم مرغ را ۲ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار با احتساب سرانه مصرف روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن از این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

او گفت: با توجه به افت شدید قیمت تخم مرغ، عدم حمایت از این صنعت موجب شده تا اکثر تولیدکنندگان تولید را از دست بدهند و به عبارتی اتفاق گوشت قرمز اینبار برای تخم مرغ رخ می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان